Μιχάλης Μανωλάς: «Νίκη ψυχολογίας, που θα μας βοηθήσει»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 249 ΦΟΡΕΣ
Σαφώς περισσότερα περιμένει από τους παίκτες του Άρη
Ως νίκη ψυχολογίας, η οποία θα βοηθήσει σημαντικά την ομάδα του στη συνέχεια του πρωταθλήματος, χαρακτήρισε ο Μιχάλης Μανωλάς το σαββατιάτικο 1-0 του Άρη επί του Ηρακλή Μαριτσών.
Ο τεχνικός των «κιτρινόμαυρων» του Αρχαγγέλου αναγνώρισε πως η παρουσία της ομάδας του στο πρώτο ημίχρονο του ματς ήταν κακή, αποδεχόμενος ως μοναδική δικαιολογία την αφόρητη ζέστη και το άγχος της πρεμιέρας.
Αντίθετα, από την εικόνα της ομάδας του στο δεύτερο ημίχρονο είναι αρκετά ικανοποιημένος, πιστώνοντας στους ποδοσφαιριστές του πως δούλεψαν ομαδικά, κινήθηκαν με καθαρότερη σκέψη και έψαξαν με υπομονή-και εντέλει πέτυχαν στο 84’ με το Μαρκόπουλο- το «χρυσό» γκολ, παρά την ψυχολογική πίεση που δημιούργησαν οι πολλές χαμένες ευκαιρίες, με αποκορύφωνα την απώλεια του πέναλτι στο 80’.
Σε κάθε περίπτωση όμως, ο Μιχάλης Μανωλάς περιμένει πολλά περισσότερα στη συνέχεια, αρχής γενομένης από το δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Αστέρα Μασσάρων.
Οι παίκτες του Άρη θα προετοιμαστούν για το ματς της 2ης αγωνιστικής ουσιαστικά μέσα από δύο προπονήσεις, καθώς το πανηγύρι στην Ιερά Μονή της Τσαμπίκας, το οποίο κορυφώνεται σήμερα, είναι παραδοσιακά μία ξεχωριστή υπόθεση για τον Αρχάγγελο και από τις εκδηλώσεις δεν θα μπορούσε να απουσιάσει ο σύλλογος.
Κάποιοι από τους ποδοσφαιριστές προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο στέκι του Άρη, το οποίο συνεχίζει να λειτουργεί στον περιβάλλοντα χώρο της εκκλησίας και υποδέχεται καθημερινά πολύ κόσμο, οπότε οι απουσίες από τη χθεσινή προπόνηση ήταν δικαιολογημένες, ενώ κρίθηκε σκόπιμο η σημερινή μέρα να μείνει κενή υποχρεώσεων.
Οι «κιτρινόμαυροι» θα δουλέψουν την Τετάρτη και την Πέμπτη, με το Μιχάλη Μανωλά να περιμένει την επιστροφή του Μιχάλη Κατσιδώνη και του Παναγιώτη Νικηταρά. Οι δύο έμπειροι ποδοσφαιριστές προέρχονται από τραυματισμό και δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στα Μάσσαρι.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News