Υποστελεχωμένο το τμήμα διαβατηρίων στο λιμάνι

Υποστελεχωμένο  το τμήμα διαβατηρίων στο λιμάνι

Υποστελεχωμένο το τμήμα διαβατηρίων στο λιμάνι

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 366 ΦΟΡΕΣ

Υποστελεχωμένο είναι το τμήμα ελέγχου διαβατηρίων στο λιμάνι της Ρόδου, λόγω της έλλειψης προσωπικού, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες που υπάρχουν το καλοκαίρι.

Όπως δήλωσε στη «Ρ» ο ναυτικός πράκτορας κ. Τσαμπίκος Χατζημιχάλης, το τμήμα θα έπρεπε να είχε 18 αστυνομικούς αλλά σήμερα λειτουργεί μόνο με 4 γεγονός που δημιουργεί δυσχέρειες στην εξυπηρέτηση των τουριστών.

Σύμφωνα με όσα υπογράμμισε τα τελευταία χρόνια η δύναμη του τμήματος σταδιακά μειώθηκε λόγω συνταξιοδότησης των περισσοτέρων και λόγω μετακινήσεων, με αποτέλεσμα το εναπομείναν προσωπικό να εργάζεται πολύ περισσότερες ώρες από το ωράριό του, αλλά και πάλι να μην μπορεί να ομαλοποιήσει την κατάσταση.

Μάλιστα ακόμα και ο προϊστάμενος του τμήματος αναγκάζεται να εργαστεί από τις 6 το πρωί όπως δήλωσε ο κ. Χατζημιχάλης για να βοηθήσει τους συναδέλφους του ενδεικτικό του προβλήματος που υπάρχει.

Διαβάστε ακόμη

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής