Ευχαριστίες και... συλλυπητήρια του Ηρακλή Μαριτσών
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 646 ΦΟΡΕΣ
Ανακοίνωση του Δ.Σ. με αφορμή τη διεξαγωγή του τουρνουά στη μνήμη των Τσαμπίκου Παπαδημήτρη και Εμμανουήλ Βασιλώττου
Ανακοίνωση εξέδωσε ο Ηρακλής Μαριτσών με αφορμή την διεξαγωγή του τουρνουά στην μνήνη των Τσαμπίκου Παπαδημήτρη και Εμμανουήλ Βασιλώττου.Αναλυτικά:
Μετά το πέρας του 2ου τουρνουά στη μνήμη του Τσαμπίκου Παπαδημήτρη και του Εμμανουήλ Βασιλώττου το Δ.Σ. του Ηρακλή Μαριτσών αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει και δημόσια:
1. Όλο τον φίλαθλο κόσμο που βρέθηκε κοντά μας για να αποδείξουμε και εμπράκτως ότι αγαπάμε και δεν ξεχνάμε τους δικούς μας ανθρώπους, τους ανθρώπους του ποδοσφαίρου.
2. Το Δ.Σ. της ΕΠΣΔ και τον εκπρόσωπό τους Μιχάλη Αδαμάκη για την παρουσία του.
3. Το ΤΟΔ και το διαιτητικό τρίο (Μαριέτα Φιλιππάκου, Αλέξανδρο Σπάρταλη και Αλέξη Αυγενικό) για την αφιλοκερδή συμμετοχή τους.
4. Τα ΜΜΕ και τους εκπροσώπους τους για την κάλυψη της εκδήλωσής μας.
5. Τα Διοικητικά Συμβούλια – προπονητές και ποδοσφαιριστές των φίλων σωματείων Αστέρα Παστίδας, Δόξας Ψίνθου και Ασπίδας Σαλάκου για την τιμή που μας έκαναν να συμμετάσχουν στο τουρνουά μνήμης.
Θέλουμε επίσης να ευχηθούμε σε όλα τα σωματεία να έχουμε ένα όμορφο και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα μέσα στα πλαίσια του ευ αγωνίζεσθε χωρίς βία και με υγεία για όλους μας.
Τέλος η οικογένεια του Ηρακλή εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στους ποδοσφαιριστές της ομάδας Χαράλαμπο Βασιλώττο, Ευθύμιο Βασιλώττο, Γιώργο Βασιλώττο και Ραφαήλ Γιακουμάρο και τους οικείους τους για την απώλεια της αγαπημένης τους γιαγιάς.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News