Συγκεντρώθηκαν 10 τόνοι τρόφιμα για τους πλημμυροπαθείς
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 441 ΦΟΡΕΣ
Από την γραμματεία Ρόδου του ΠΑΜΕ για να σταλούν στην Σερβία
Δέκα τόνους τροφίμων και διαφόρων ειδών πρώτης ανάγκης συγκέντρωσε για τους πλημμυροπαθείς της Σερβίας, η γραμματεία Ρόδου του ΠΑΜΕ.Ειδικότερα σε ανακοίνωσή της αναφέρει τα εξής: «Η Γραμματεία ΠΑΜΕ της Ρόδου ευχαριστεί όλους τους εργαζόμενους, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στην καμπάνια αλληλεγγύης για την στήριξη όσων επλήγησαν από τις καταστροφικές πλημμύρες στη Σερβία τον περασμένο Μάιο. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η βοήθεια από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Ρόδου, που συνέβαλε στη συγκέντρωση πολύτιμου φαρμακευτικού υλικού.
Η αντιπροσωπεία του ΠΑΜΕ, της ΟΓΕ καθώς και αντιπροσωπείες συνδικάτων, μετέβησαν στο Βελιγράδι όπου και παρέδωσαν 10 τόνους αναγκαίων ειδών για τους πληγέντες».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News