Επιστροφή στη Γλασκώβη
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 707 ΦΟΡΕΣ
Η Νικόλ Κυριακοπούλου συμμετέχει αύριο στον αγώνα του επί κοντώ για το Diamond League. Εκεί θα βρίσκονται από ελληνικής πλευράς ο Αντώνης Μάστορας και η Κατερίνα Στεφανίδη
Τριπλή ελληνική εκπροσώπηση θα υπάρξει στο διήμερο του Diamond League της Γλασκώβης, καθώς εκεί θα είναι για να αγωνιστούν οι Αντώνης Μάστορας, Νικόλ Κυριακοπούλου και Κατερίνα Στεφανίδη.Ο πρωταθλητής του ύψους θα έχει την ευκαιρία να κάνει ένα δυνατό αγώνα και να κυνηγήσει επιδόσεις πάνω από τα 2,30 μέτρα, που είναι το ατομικό του ρεκόρ από φέτος. Πάντως, δείχνει πως είναι σε καλή κατάσταση, παρά το 2,10 μ. στον τελευταίο του αγώνα στο Ταλίν. Στο ύψος των ανδρών σήμερα, ξεχωρίζουν ακόμη οι Ντάστι Γιόνας με φετινό 2,35 μ. και ο Πολωνός Βόγιτσεχ Θέινερ (2,32 μ.).
Ο Μάστορας μετά τον αγώνα της βρετανικής πόλης θα πάρει μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, το οποίο θα γίνει το σαββατοκύριακο 19-20 Ιουλίου στο Ολυμπιακό Στάδιο.
Υψηλού επιπέδου αγώνας θα γίνει στο επί κοντώ γυναικών και σε αυτό θα συμβάλλει η παρουσία των δύο Ελληνίδων. Σε ένα από τα συναρπαστικότερα αγωνίσματα του διημέρου, θα πάρουν ακόμη μέρος οι Φαμπιάνα Μούρερ (4,80 μ.), Τζεν Σουρ (4,71 μ.), Γιάρισλει Σίλβα (4,70 μ.).
Η Νικόλ Κυριακοπούλου (ΑΓΕΣ Κάμειρος 2009), με φετινό 4,62 μ., θα κάνει τον πρώτο της αγώνα μετά τον τραυματισμό στο Μάντσεστερ, ενώ η Κατερίνα Στεφανίδη, που έχει ξεπεράσει φέτος τα 4,60 μ., ταξίδεψε στη Γλασκώβη απευθείας από την Γαλλία, όπου τη Δευτέρα μετείχε σε μίτινγκ στο Μοντρέιγ. Το επί κοντώ γυναικών θα γίνει αύριο.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News