Επιστολή του Αντ. Ζερβού για τις εκλογές των δικηγόρων
Rodiaki NewsRoom
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1300 ΦΟΡΕΣ
Επιστολή απάντηση στα όσα καταγγέλθηκαν από μερίδα υποψηφίων δικηγόρων αναφορικά με τη προσπάθεια που φέρεται να γίνεται για τη δημιουργία «κλίματος» ενόψει τον εκλογών στο Δικηγορικό Σύλλογο Ρόδου, έστειλε χθες ο δικηγόρος κ. Αντώνης Ζερβός.
Στην επιστολή του ο κ. Ζερβός ο οποίος, επίσης έχει θέσει υποψηφιότητα για μέλος του δ.σ. του συλλόγου, αναφέρει μεταξύ άλλων πως δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή του οποιαδήποτε τέτοια ενέργεια, ενώ επισημαίνει τα θετικά στοιχεία που απορρέουν από την ύπαρξη ενιαίου ψηφοδελτίου και δηλώνει ότι στόχος όλων που συμμετάσχουν στις εκλογές είναι η βελτίωση των συνθηκών εργασίας τους.
Μάλιστα ο κ. Ζερβός τονίζει πως ουδέποτε ενημερώθηκε για ένα τέτοιο θέμα, κάτι το οποίο εφόσον είχε γίνει θα είχε και ο ίδιος προσυπογράψει την επιστολή καταγγελία των συναδέλφων του.
Αναλυτικά στην επιστολή του ο κ. Ζερβός αναφέρει τα εξής:
«Φίλοι συνάδελφοι,
μου προκαλεί εντύπωση το μήνυμά σας όχι μόνο γιατί αναφέρεται σε προσπάθεια αναπαραγωγής παραταξιακών αντιλήψεων του παρελθόντος τις οποίες τόσο εγώ όσο και οι φίλοι μου συνάδελφοι, και εκτιμώ πως έχω αρκετούς αν όχι το σύνολο των συναδέλφων μας καθώς δεν έχουμε αντιπαλότητες μεταξύ μας αλλά αντίθετα παλεύουμε στο ίδιο εργασιακό περιβάλλον και με τις ίδιες δυσκολίες και ιδιαιτερότητες, δεν έχω διαπιστώσει ή έστω εντοπίσει. Εξάλλου σε κάθε περίπτωση ο λόγος που δέχθηκα έπειτα από 20ετή παρουσία στον Σύλλογό μας να υποβάλλω την υποψηφιότητα μου ενώπιον των συναδέλφων μας ήταν ότι έκρινα ότι από κοινού μπορούμε να συνεχίζουμε να αλλάζουμε προς το καλύτερο τις καθημερινές συνθήκες άσκησης της εργασίας από την οποία ζούμε τις οικογένειές μας.
Σε κάθε περίπτωση η ύπαρξη ΕΝΟΣ και ενιαίου ψηφοδελτίου των υποψηφίων συμβούλων έγινε αποδεχτή από όλους μας, και δεν εννοώ τους υποψηφίους συμβούλους καθώς αυτή μας την ιδιότητα θα την έχουμε μέχρι τις 23 Φεβρουαρίου 2014 αλλά τους συναδέλφους γιατί ΑΥΤΗ την ιδιότητα θα έχουμε στην υπόλοιπη ζωή μας, με ιδιαίτερη ικανοποίηση και χαρά ως μια ορθότατη κίνηση που βοηθά πρώτα απ' όλα τον Σύλλογο και κατόπιν εμάς τους ίδιους τους ψηφοφόρους, καθώς μέχρι σήμερα βρισκόμασταν αντιμέτωποι με το δίλημμα από ποια παράταξη να επιλέξουμε μεταξύ των ικανών υποψηφίων.
Προσωπικά όμως μου προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση ότι οι συνάδελφοι και συνυποψήφιοι μας που συνυπογράφετε την επιστολή, και φίλοι μας από χρόνων, δεν μας καλέσατε σε μια απλή συνάντηση, όπως τον καφέ που καθημερινά πίνουμε, προκειμένου να μας δηλώσετε τις όποιες διαπιστώσεις σας ή έστω ανησυχίες σας και τις αντίστοιχες προτάσεις σας ώστε να συντάξουμε μαζί σας την επιστολή και να την συνυπογράψουμε. Εγώ προσωπικά Φίλε Χάρη που ξέρεις πόσο σε εκτιμώ, χωρίς να διαχωρίζω τους υπόλοιπους συνυποψηφίους μας και συνυπογράφοντες σου, δεν θα είχα την παραμικρή αντίρρηση και να ακούσω αλλά και να τοποθετηθώ. Βοηθάμε ο ένας τον άλλο τόσα χρόνια στις αντιδικίες μας και ξαφνικά θα χτίζαμε τοίχους στο κοινό θέμα του Συλλόγου; Σε καμία των περιπτώσεων.
Είμαι σίγουρος πως την ίδια θέση θα είχαν όλοι οι συνάδελφοι και συνυποψήφιοι μας. Αντίθετα επιτρέψτε μου να παρατηρήσω ότι η επιλογή σας αυτή καθ' αυτή να συντάξετε και να αποστείλετε την επιστολή αυτή χωρίς καν να μας καλέσετε σε κοινή τοποθέτηση μάλλον διαχωρισμό και περιχαράκωση δείχνει και σε κάθε περίπτωση εξυπηρετεί πρακτικές αντίθετες με αυτές που θέλει να θίξει. Καλή συνέχεια σε όλους και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ. υπογράφοντες και μη την επιστολή...
Φιλικά Αντώνης Ζερβός»