Ομπράντοβιτς: "Κάποιοι φίλαθλοι είναι εγωιστές"

Ομπράντοβιτς: "Κάποιοι φίλαθλοι είναι εγωιστές"

Ομπράντοβιτς: "Κάποιοι φίλαθλοι είναι εγωιστές"

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 266 ΦΟΡΕΣ

Ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς επανέλαβε τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου για τους φίλους του Παναθηναϊκού που εισέβαλαν στο παρκέ μετά τη νίκη επί της Μακάμπι Τελ Αβίβ, μίλησε για το Final 4 κι αποκάλυψε τις... μυστικές προπονήσεις του Δημήτρη Διαμαντίδη.

Ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς επανέλαβε τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου για τους φίλους του Παναθηναϊκού που εισέβαλαν στο παρκέ μετά τη νίκη επί της Μακάμπι Τελ Αβίβ, μίλησε για το Final 4 κι αποκάλυψε τις... μυστικές προπονήσεις του Δημήτρη Διαμαντίδη.

Η συνέντευξη Ομπράντοβιτς στη "Sportday"

Για τη νίκη στον 4ο αγώνα, στο Τελ Αβίβ
"Ήμουν σίγουρος πριν από αυτό το ματς ότι θα τα καταφέρουμε. Απόλυτα σίγουρος. Είχα δυνατή πεποίθηση ότι θα ισοφαρίσουμε τη σειρά και τη μετέφερα στους παίκτες μου. Είμαι περήφανος για αυτή την ομάδα και για αυτούς τους παίκτες. Θα είμαστε πάντα μαζί στην πορεία αυτή, που διανύουμε".

Για τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση του Παναθηναϊκού
"Κάθε προπονητής θέλει από τους παίκτες του, απαιτεί από την ομάδα του, 40 λεπτά συγκέντρωση. Είναι κάτι, που λέγεται εύκολα, αλλά δεν είναι και τόσο εύκολο να εφαρμοσθεί. Το καλό για μας είναι ότι μεσολαβεί ένας μήνας και κάτι παραπάνω για το φάιναλ φορ, άρα έχουμε χρόνο να βελτιώσουμε πράγματα. Και ατομικά και ομαδικά. Το φάιναλ φορ απαιτεί καλύτερο πρόσωπο από αυτό που δείχνουμε, είναι κάτι που δεν χωράει αμφιβολία".

Για την αναμέτρηση με την ΤΣΣΚΑ, στα ημιτελικά
"Έχουμε παίξει δύο φορές φέτος με την ΤΣΣΚΑ και τις δύο γνωρίσαμε την ήττα. Στο ΟΑΚΑ χάσαμε στην παράταση, στη Μόσχα παίξαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο, όχι, όμως, και στην επανάληψη. Επαναλαμβάνω, όμως, ότι έχουμε πολύ καιρό μέχρι τον ημιτελικό. Και λέω ξανά πως εμείς αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι να δείχνουμε καλύτερο πρόσωπο".

Για την προοπτική κατάκτησης του 7ου τίτλου στην Ευρώπη
"Η καθεμία από τις 4 ομάδες, που θα πάνε στο Final 4, έχουν τις πιθανότητές τους να πάρουν την Ευρωλίγκα. Αν ρωτήσετε τους ανθρώπους της κάθε ομάδας, που θα βρεθεί στην Κωνσταντινούπολη, αυτό θα σας πουν: ότι πιστεύουν πως η ομάδα τους θα είναι η νικήτρια. Αν ετοιμάζω κάτι για το παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ; Καμία σχέση. Υπάρχει ακόμη πολύς χρόνος μέχρι τότε. Και άλλωστε εμείς οι προπονητές σκεφτόμαστε πράγματα, σχεδιάζουμε, έχουμε ιδέες, αλλά το κλειδί είναι οι παίκτες. Ο,τι και να πούμε εμείς, αν οι παίκτες στο παρκέ δεν είναι αυτοί που πρέπει, δεν γίνεται τίποτα. Σε ένα τόσο υψηλό επίπεδο, όπως είναι το Final 4, πρέπει να πάρουμε βοήθεια από όλους τους παίκτες, που θα χρησιμοποιήσουμε. Κάτι που έγινε όντως στο πέμπτο ματς με τη Μακάμπι. Ο Παναθηναϊκός δεν πάει για απλή συμμετοχή στην Πόλη. Κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να γίνει με τίποτα".

Για τη διπλή ελληνική παρουσία σε Final 4
"Είναι καταπληκτικό αυτό το αγωνιστικό αποτέλεσμα για τις 2 ελληνικές ομάδες. Και ξέρετε γιατί; Διότι μετά το ταραχώδες καλοκαίρι, που είχαν και οι δύο, δεν νομίζω ότι πολλοί πίστευαν τότε ότι θα μπορούσαν να βρίσκονται στο Final 4. Τι νομίζω για τον Ολυμπιακό; Δεν θέλω να μιλήσω σχετικά. Θέλω να μιλάω μόνο για την ομάδα μου και για καμία άλλη".

Για τη δήλωσή του περί σκέψης αποχώρησης λόγω εισβολής οπαδών στο παρκέ
"Είμαι ευθύς άνθρωπος, είναι κάτι, που με χαρακτηρίζει. Το 5ο ματς με τη Μακάμπι ήταν πολύ, πολύ ιδιαίτερο. Κάποιοι φίλαθλοι, όμως, δεν άφησαν εμένα και τους παίκτες να το χαρούμε. Προσοχή, δεν λέω ότι αυτοί οι φίλαθλοι δεν αγαπάνε τον Παναθηναϊκό. Αλλά δεν έχουν κανένα λόγο να εισβάλλουν στο γήπεδο. Είναι κάτι, που δυστυχώς γίνεται χρόνο με τον χρόνο, όσο καιρό είμαι στην Ελλάδα και στον Παναθηναϊκό, και δεν υπάρχει βελτίωση. Στενοχωρήθηκα πολύ για αυτό, που έγινε και για αυτό είπα ό,τι είπα. Ότι δηλαδή αυτοί οι 100-150 που μπήκαν το γήπεδο μετά το τέλος του ματς, κάνουν πιο εύκολη την απόφασή μου για το αν θα συνεχίσω ή όχι στον Παναθηναϊκό. Έχουμε πολύ χρόνο για να σκεφτούμε την επόμενη χρονιά. Δεκατρία χρόνια είμαι σε αυτή την ομάδα και αυτές οι κακές συνήθειες δεν έχουν κοπεί. Κάποιοι είναι εγωιστές και βάζουν τον εαυτό τους πάνω από την ομάδα, μπαίνοντας στο γήπεδο και κάνοντας πράγματα, που δεν πρέπει. Δεν είναι όμως έτσι. Ο Παναθηναϊκός είναι μαζί με την Παρτίζαν οι μοναδικές ομάδες, που μαζεύουν τόσο πολύ κόσμο στο γήπεδο. Ο Παναθηναϊκός, δε, έχει και τη μεγαλύτερη διάρκεια. Ε, αυτοί οι λίγοι φίλαθλοι, που μπαίνουν στο παρκέ, πρέπει να σκεφτούν και τους πολλούς κάποια στιγμή".

Για τις δυσκολίες του περασμένου καλοκαιριού
"Ήταν περιπετειώδες το καλοκαίρι, υπό την έννοια ότι υπήρξε μία διαρκής και δυνατή διαδικασία, ώστε να μπορέσουμε να διατηρήσουμε την ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος, που έγινε η καλύτερη δυνατή προσπάθεια και θέλω να ξαναπώ, για μια ακόμη φορά, ευχαριστώ στους κυρίους Γιαννακόπουλους. Η συνεισφορά τους για το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός είναι η κορυφαία ομάδα εδώ και πολλά χρόνια είναι τεράστια".

Για το Δημήτρη Διαμαντίδη
"Όλοι λένε για το Διαμαντίδη, πόσο σπουδαίος παίκτης είναι, πόσο εκπλήσσει συνεχώς τον κόσμο με τα πράγματα, που κάνει. Αναρωτιέται κανείς γιατί παρουσιάζει αυτή την εικόνα; Είναι πολύ απλό: τις τελευταίες μέρες δεν κάναμε πρωινή προπόνηση, έτσι ήταν το πρόγραμμα που είχαμε βγάλει. Ο Διαμαντίδης, όμως, με τον Νικ Καλάθη δεν κάθισαν στα σπίτια τους, δεν πήγαν κάπου αλλού, ήταν στο γήπεδο. Έκαναν προπόνηση και έβγαλαν για μία ακόμα φορά το πάθος που έχουν για τη δουλειά τους, γι' αυτό που κάνουν. ʼλλες φορές το ίδιο πράγμα έχει γίνει από άλλους παίκτες μας. Ο Διαμαντίδης έχει κατακτήσει πολλούς τίτλους, ατομικούς και ομαδικούς, δεν σταματάει, όμως, να προσπαθεί να γίνεται καλύτερος. Αγαπάει το μπάσκετ και το δείχνει. Είναι ο ηγέτης του Παναθηναϊκού".

Για τους Μπατίστ και Γιασικεβίτσιους
"Είναι 2 σπουδαίοι παίκτες, που μας έδωσαν και μας δίνουν πολύτιμη βοήθεια στο παρκέ. Επίσης σημαντικό, όμως, είναι ότι δίνουν το πολύ καλό παράδειγμα για τους μικρότερους".

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Πρωταθλήτρια Δωδεκανήσου στις Παγκορασίδες η ΑΕ Δικαίου

Η Χάλκη πρωταθλήτρια στην Κ14 της ΕΠΣΔ!

Χώρισαν οι …δρόμοι του Δημήτρη Γκάιδα και του ΑΕΡΑ

Κορυφαία η Λορένα Χατζηλέλεκα που εντυπωσίασε στο Πανελλήνιο στίβου Κ18!

Ο Αλέξανδρος Καραγιάννης, ξανά με τον Απόλλωνα Καλυθιών στη Γ’ Εθνική

Ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου νέος γυμναστής στον Απόλλωνα Καλυθιών

Τέσσερα ταλέντα του Ιάλυσου στο Σεραφίδειο και την 3η φάση των δοκιμαστικών της ΑΕΚ!

Επένδυση στην ανάπτυξη με τον Θωμά Μετουλάρι ο Απόλλων Καλυθιών