Ακαρπη ήταν η συνάντηση Γιαννάκουεκπαιδευτικών προς συνέχεια των κινητοποιήσεων
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 380 ΦΟΡΕΣ
Σε ναυάγιο κατέληξε η μαραθώνια συνάντηση της Τρίτης μεταξύ της υπουργού Παιδείας Μαριέττας Γιαννάκου και των εκπροσώπων των δασκάλων και των καθηγητών. Η υπουργός επανέλαβε στη διάρκεια της συνάντησης ότι η οικονομία δεν αντέχει άλλες παροχές, πέραν αυτής του επιδόματος των 105 ευρώ, αν και οι εκπαιδευτικοί ζήτησαν από την υπουργό να βρεθεί λύση έστω και σε βάθος χρόνου. Κατόπιν αυτού, τα προεδρεία της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ εισηγούνται συνέχιση των κινητοποιήσεων. «Ακούσαμε τα αιτήματά τους και εξηγήσαμε ότι η οικονομία δεν αντέχει άλλες παροχές», δήλωσε η κα Γιαννάκου μετά τη συνάντηση, επισημαίνοντας ότι ικανοποιήθηκε το αίτημα για διορισμούς. Παράλληλα, η υπουργός απηύθυνε έκκληση στους εκπαιδευτικούς να επιστρέψουν στα σχολεία, δήλωσε ανοικτή στο διάλογο και πρόσθεσε ότι περιμένει προτάσεις για την αξιοποίηση των 3,3 δισ. ευρώ από το ΚΠΣ. Ο πρόεδρος της ΔΟΕ Δημήτρης Μπράτης σημείωσε πως μετά από 25 ημέρες απεργίας, το υπουργείο επανήλθε με διαφορετικό ύφος στην ίδια «πρότασηεμπαιγμό» του κλάδου και πρόσθεσε: «Μετά από αυτό δεν μας απομένει παρά να συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις». Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Δημήτρης Γεώργας δήλωσε από την πλευρά του ότι παρά το καλό κλίμα δεν υπήρξε εξέλιξη θετική και δεν απομένει παρά η συνέχιση των απεργιών.