Η χθεσινή επιστροφή στις προπονήσεις για τον Ηρακλή Μαριτσών, έγινε σε χαλαρούς ρυθμούς, αφού όπως ομολογούσαν οι «πράσινοι», την Καθαρά Δευτέρα όλη η ομάδα το έριξε έξω, διασκεδάζοντας μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες σε κατάστημα της περιοχής.
Ωστόσο προηγήθηκε συζήτηση στα αποδυτήρια, για τα τελευταία «κρούσματα αποβολών», όπως τα χαρακτήριζαν. Η διοίκηση των Μαριτσενών επέστησε την προσοχή στους ποδοσφαιριστές μετά τις δύο συνεχόμενες αγωνιστικές που αντίκρισαν την κόκκινη κάρτα οι Γιάννης Τσούφιος και Ευθύμης Βασιλώττος, καθώς αυτό έχει σαν συνέπεια να μειώνονται οι επιλογές του προπονητή, Μιχάλη Μανωλά και να ανατρέπεται και ο σχεδιασμός του.
Πάντως από τη στιγμή που το ερχόμενο Σάββατο οι «πράσινοι» κερδίζουν το ματς με τον Ανταγόρα στα χαρτιά και ο Κλεάνθης έχει ρεπό για την 24η αγωνιστική της Α κατηγορίας, πρότειναν στους Παραδεισιώτες να διεξαχθεί μεταξύ τους φιλικό παιχνίδι, στο οποίο οι τελευταίοι δείχνουν θετικοί.
Η Μαρία-Ευαγγελία Χατζηνικολάου του Έσπερου Κω στην προετοιμασία της Εθνικής μπάσκετ Παγκορασίδων
Ανακοινώθηκε η λύση συνεργασίας του Ηρακλή Λάρδου με τον Γιώργο Δημητριάδη
Εντυπωσιακός Μανώλης Καλλιστής, νικά τον Eyvazli στο ‘KOK Fight Night’ της Λεμεσού
Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.
Από 5 έως 10 Ιουλίου θα γίνει φέτος ο ιστιοπλοϊκός αγώνας «Rodos Cup»
Ο Σπύρος Κασιμάτης πρώτη μεταγραφή του Αστέρα Παστίδας
Ios Futures: Ιστορικό ασημένιο μετάλλιο για Ντάλλα και Χατζηνικολάου