Απάντηση στα όσα καταγγέλλονται για την πρόσληψή της στο δήμο Ιαλυσού έδωσε η Μ. Ιατρίδη
Εξηγήσεις για το πως έχουν τα πράγματα, σε σχέση με τον διορισμό της ως υπαλλήλου, δίνει με χθεσινή δήλωσή της, η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Μίκα Ιατρίδη. Η υπόθεση του διορισμού, που ξεκίνησε με καταγγελία πρώην δημοτικού συμβούλου του δήμου Καλλιθέας, πήρε διαστάσεις, με δημοσιεύματα σε αθηναϊκές εφημερίδες.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, το ζήτημα ετοιμάζεται να «αξιοποιήσει» σε κεντρικό επίπεδο το ΠΑΣΟΚ, για ευνόητους λόγους.
Η βουλευτής Δωδεκανήσου Μίκα Ιατρίδη, σχετικά με τα δημοσιεύματα και τις αναφορές των μέσων ενημέρωσης του Νομού Δωδεκανήσου για το διορισμό της ως μόνιμη δημοτική υπάλληλος, και τα οποία αναπαράγονται σήμερα και σε αθηναϊκά μέσα ενημέρωσης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Το 1994 η τότε Κοινότητα Καλυθιών Ρόδου, στην οποία εκλεγμένος κοινοτάρχης και στη συνέχεια δήμαρχος, ήταν ο πατέρας μου, συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα THERMIE, έχοντας εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση.
Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, υπογράφτηκε οκτάμηνη σύμβαση έργου, για την οποία ο νομοθέτης, τότε, δεν απαγόρευε τη σύναψη και σε άτομα ηλικίας 17 ετών, ώστε να συνδράμω στη γραμματειακή υποστήριξη του προγράμματος. Η Κοινότητα Καλυθιών το 1994 είχε μόνο τρεις διοικητικούς υπαλλήλους.
Για τη σύμβαση αυτή δηλώνω ξεκάθαρα και με απόλυτη σαφήνεια ότι δεν πληρώθηκα, ουδέποτε.
Στη συνέχεια, και αφού η Κοινότητα Καλυθιών είχε μετατραπεί σε Δήμο Καλλιθέας, γίνεται χρήση των αντίστοιχων νόμων και το 1998 λαμβάνω προσωποπαγή θέση υπαλλήλου αορίστου χρόνου στον εν λόγω Δήμο.
Από το 1998 έως το 2002, ως υπάλληλος αορίστου χρόνου στο Δήμο Καλλιθέας, δηλώνω ξεκάθαρα και με απόλυτη σαφήνεια ότι δεν εισέπραξα κανενός είδος μισθού, κάνοντας επιπλέον χρήση εκπαιδευτικών και άνευ αποδοχών αδειών.
Το 2002 μονιμοποιούμαι στο Δήμο Καλλιθέας και αμέσως μετά μετατάσσομαι στο Δήμο Ιαλυσού, όπου και υπηρέτησα ανελλιπώς και με συνέπεια ως υπάλληλος και ελάμβανα κανονικά τη μισθοδοσία μου. Την περίοδο αυτή ήμουν φοιτήτρια σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Ρόδο και, όποτε χρειαζόταν, έκανα χρήση εκπαιδευτικών αδειών, ακολουθώντας τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες, όπως, άλλωστε, επιβεβαιώνει και ο δήμαρχος Ιαλυσού.
Στο δια ταύτα. Η όλη διαδικασία ξεκίνησε σε ανύποπτο χρόνο, πριν αρκετά χρόνια, όταν εγώ σαν νέος άνθρωπος είχα τελείως άλλες στοχεύσεις και δεν μου πέρναγε καν από το μυαλό ότι θα εκλεγόμουν βουλευτής Δωδεκανήσου. Ακόμα και η μονιμοποίηση μου έγινε πέντε χρόνια πριν την πρώτη μου υποψηφιότητα ως βουλευτής Δωδεκανήσου το 2007.
Επιπλέον, στην τοπική κοινωνία των Δωδεκανήσων ήταν γνωστό ότι είμαι η κόρη του πρώην δημάρχου Καλλιθέας, όπως και το ότι ήμουν μόνιμη δημοτική υπάλληλος. Σημειώνω, για όσους σκόπιμα διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα και κάνουν ότι δεν ξέρουν, ότι για να κατέλθω στις εκλογές του 2009 είχα παραιτηθεί από τη θέση μου, βάσει νόμου, και ως εν ενεργεία βουλευτής, διευκρινίζω, ότι αυτά τα δυο χρόνια δεν πληρώνομαι από το Δήμο.
Όμως, οι συμπατριώτες μου στη Δωδεκάνησο, αλλά και γενικά οι Έλληνες πολίτες, αντιλαμβάνονται ότι λόγω της θέσης του πατέρα μου τότε, υπήρχε η γνώση των αντίστοιχων νόμων, και έγινε χρήση τους. Και θεωρούν, ευλόγως, ότι αν ο πατέρας μου δεν ήταν σε αυτή τη θέση, τότε και εγώ δεν θα είχα μονιμοποιηθεί.
Ειλικρινά, λυπάμαι που δεν μπορώ να επιστρέψω στο παρελθόν και να αλλάξω κάτι. Το μόνο που μπορώ να κάνω, και με δεδομένο ότι αυτή τη στιγμή ο κόσμος αγωνιά για το μέλλον του, την εργασιακή εφεδρεία και τις απολύσεις στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα, είναι να παραιτηθώ οριστικά από τη θέση μου ως μόνιμη δημοτική υπάλληλος.
Η οριστική μου παραίτηση κατατέθηκε στον, αρμόδιο πλέον, Δήμο Ρόδου την Τρίτη 27-9-2011.»
Το δημοσίευμα που προκάλεσε την αντίδραση της κ. Ιατρίδη, είναι σχόλιο του «Μικροπολιτικού» των «Νέων», που με τίτλο «Η Μίκα απ τα δεκαέξι στον δήμο;» αναφέρει τα εξής:
Η Μίκα απ τα δεκάξι στον δήμο;
ΜΥΛΟΣ στα Δωδεκάνησα. Τοπικά ΜΜΕ απεκάλυψαν ότι η νυν βουλευτής της ΝΔ Μίκα Ιατρίδη (φωτογραφία κάτω) είναι διορισ΅ένη στον Δή΅ο Καλλιθέας - το γνωστό Φαληράκι - από τα 16 της. Δή΅αρχος - ΅έχρι την κατάργηση του δή΅ου ελέω Καλλικράτη - ο πατέρας της Ιωάννης που κράτησε το πόστο αυτό για μια εικοσιπενταετία.
Απόφαση Δημοτικού Συμβούλιου για τον διορισμό της Μίκας - που τα μασάει - δεν έχει εντοπιστεί. Εν τω μεταξύ, η νυν βουλευτής εμφανίζεται να μπήκε στο Δημόσιο πριν αποκτήσει δικαίωμα ψήφου κι ενώ πήγαινε ακόμη σχολείο! Αρα πώς πήγαινε και στον δήμο;
Το ίδιο ερώτημα αφορά και την περίοδο που έφυγε για σπουδές στη Θεσσαλονίκη (στο Οικονομικό Τμήμα του Αριστοτελείου) και για μεταπτυχιακό. Στη Ρόδο επέστρεψε μετά τα 30... Ως γνωστόν, η Ιατρίδη υποστηρίχθηκε από το σύστημα του Τέλη Παυλίδη στα Δωδεκάνησα. Φαίνεται όμως ότι ισχύει το γαλλικό ρητό «plus ca change, plus c'est la meme chose» - όσο περισσότερο αλλάζουν τα πράγματα τόσο πιο ίδια είναι - για τη ΝΔ στα Δωδεκάνησα.