Φιλικός: Αλκμααρ-Εργοτέλης 1-0
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 490 ΦΟΡΕΣ
Σε φιλικό παιχνίδι που διεξήχθη σήμερα επί ολλανδικού εδάφους, ο Εργοτέλης γνώρισε την πρώτη ήττα κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του, με 1-0 από την σαφώς πιο έτοιμη Αλκμααρ. Το γκολ σημείωσε ο Ορτίζ με πλασέ στο 15'.
Σε φιλικό παιχνίδι που διεξήχθη σήμερα επί ολλανδικού εδάφους, ο Εργοτέλης γνώρισε την πρώτη ήττα κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του, με 1-0 από την σαφώς πιο έτοιμη Αλκμααρ. Το γκολ σημείωσε ο Ορτίζ με πλασέ στο 15'.ʼλκμααρ: Μαρκέλις, Γκούντμιντσον, Φάλκενμπουργκ, Μάτενς, Κλάναν, Ελμ, Πόλσεν, Μοϊσάντερ, Χόλμαν, Ορτίζ, Μπέμτσκοπ. Επαιξαν και οι: Ρέινεν, Μάχερ, Βέρνμπλουμ, Χέιμπλοκ, Μπράουν, Λούκασεν, Μπόιμανς.
Εργοτέλης: Πίρσον, Σασιασβίλι, Βίσιο (75 Πρωτογεράκης), Χίμπλινγκερ (75 Γιοβάνοβιτς), Σαρρής (75 Κανδηλάκης), Μπέτο (70 Κυριακίδης), Τζούνιορ (75 Τζανακάκης), Ολίσε (70 Χαντί), Κουτσιανικούλης (75 Λεάλ), Ρομάνο (75 Χρυσοφάκης), Μπούντιμιρ (46 Κατσικοκέρης).
Αμέσως μετά τη λήξη, ο προπονητής του Εργοτέλη Νίκος Καραγεωργίου δήλωσε: "Μέσα σε δύο ημέρες παίξαμε δύο παιχνίδια υψηλού επιπέδου και σε μεγάλο βαθμό ανταποκρίθηκαν οι ποδοσφαιριστές μας. Το σημερινό παιχνίδι είχε πιο υψηλό βαθμό δυσκολίας. Παίξαμε έτσι όπως θέλω να παίζουμε αυτή την εποχή. Δημιουργήσαμε αρκετές ευκαιρίες για να πετύχουμε κάποιο γκολ, ωστόσο δεν είχαμε την σωστή σκέψη για να ολοκληρώσουμε τις φάσεις. Για την περίοδο που βρισκόμαστε και τις ομάδες που αντιμετωπίσαμε υπάρχει ικανοποίηση για την εικόνα που παρουσιάσαμε. Συνεχίζουμε την δουλειά και έχουμε ακόμα ένα μήνα μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος".

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News