“Πλήρωσε” την κόντρα με τον πρόεδρο Tην απόλυση του διευθυντή της ΔΕΥΑΡ κ. Μανώλη Διακομανώλη, αποφάσισε χθες το μεσημέρι το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑΡ! Η απόφαση πάρθηκε σε έκτακτη συνεδρίαση χωρίς να γίνουν γνωστοί οι λόγοι που οδήγησαν σ’ αυτήν. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι δεν παρέστη στη συνεδρίαση ο κ. Διακομανώλης, ούτε και ο εκπρόσωπος της μειοψηφίας στο δ.σ., κ. Τιμόθεος Παρασκευάς. Για λόγους που ούτε καλά αντιλαμβάνεται κανείς, είναι ευνόητο ότι η απόλυση Διακομανώλη οξύνει το ήδη θερμό κλίμα στο δήμο της Ρόδου. Εκτιμάται ότι ο κ. Διακομανώλης απελύθη επειδή είχε χαρακτηριστεί φίλα προσκείμενος στην προηγούμενη δημοτική αρχή. Με βάση την ίδια απόφαση, σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, τα καθήκοντα του κ. Διακομανώλη θα ασκεί προσωρινά ο διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Ιακ. Καμπούρης, έως ότου προκηρυχθεί η θέση. Ο κ. Διακομανώλης βρίσκεται στη θέση του διευθυντή εδώ και 14 χρόνια, όπου είχε προσληφθεί με διαγωνισμό, επί δημαρχίας Μάνου Κόκκινου. Η εξέλιξη αυτή, ίσως ήταν αναμενόμενη, δεδομένου ότι ο πρόεδρος του δ.σ. της ΔΕΥΑΡ είναι ο κ. Μιχ. Παναγιώτου, εργαζόμενος της επιχείρησης, με τον οποίο υπήρχε κόντρα τα προηγούμενα χρόνια. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο κ. Διακομανώλης, ο οποίος ούτε και ενημερώθηκε για την απόφαση απόλυσής του, πρόκειται να προσφύγει στη δικαιοσύνη.