Μάνος Κόνσολας: «Το πρόβλημα της λειψυδρίας μας αφορά όλους, αφορά όλα τα νησιά. Είναι κορυφαία προτεραιότητα»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 128 ΦΟΡΕΣ
Στην υπογραφή της απόφασης υπαγωγής νησιωτικών δήμων στο πρόγραμμα «Παρεμβάσεις παροχής πόσιμου νερού και διαχείρισης υδάτων» του άξονα «Παροχή πόσιμου νερού και διαχείριση υδάτων» του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης του Υπουργείου Περιβάλλοντος, παρευρέθηκε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιφερειών της Βουλής, κ. Μάνος Κόνσολας.
Παρόντες ήταν ο Υπουργός Περιβάλλοντος, κ. Παπασταύρου, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Κικίλιας, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Χατζημάρκος, Βουλευτές και Δήμαρχοι από νησιωτικούς δήμους.
Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρηματοδοτούνται 10 έργα σε 9 νησιωτικούς δήμους με συνολικό ποσό ύψους άνω των 15 εκατομμυρίων ευρώ.
Για τα Δωδεκάνησα, τα έργα αφορούν:
- Κατασκευή δικτύων ύδρευσης στη Ρόδο.
- Μονάδες αφαλάτωσης σε Λέρο και Αστυπάλαια.
Ο κ. Κόνσολας τόνισε ότι: «είναι ένα πολύ θετικό βήμα η ένταξη χρηματοδότησης αυτών των έργων στο πρόγραμμα».
Επεσήμανε ότι το πρόβλημα της λειψυδρίας αφορά σε όλα σχεδόν τα νησιά της Δωδεκανήσου, μας αφορά όλους και πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα στο να βρεθούν και άλλοι πόροι, αλλά και να αξιοποιηθούν όλοι οι διαθέσιμοι πόροι από το Ταμείο Απανθρακοποίησης.
Όπως είπε ο Μάνος Κόνσολας με τη στενή συνεργασία Περιφέρειας και Δήμων της Δωδεκανήσου και με τη στήριξη της Πολιτείας πρέπει να τεθούν ως προτεραιότητα:
- Η εκπόνηση διαχειριστικών μελετών για την κάλυψη των αναγκών υδροδότησης, αλλά και για τους υδατικούς πόρους όλων των νησιών.
- Η κατασκευή μικρών, φυσικών φραγμάτων στους χείμαρρους στα νησιά για την ενίσχυση του υδροφόρου ορίζοντα, που αποτελεί μια παρέμβαση που δεν απαιτεί χρόνο και βαριές κατασκευές.
- Σχεδιασμός και επέκταση έργων αντλησιοταμίευσης και αφαλάτωσης σε όλα τα νησιά.



Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News