Στα Δωδεκάνησα, θα βρεθεί και πάλι, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας, στο πλαίσιο τριήμερης επίσημης επίσκεψης με αφορμή τον εορτασμό της επετείου του ολοκαυτώματος της Κάσου. Πιο συγκεκριμένα, τριήμερη επίσημη επίσκεψη σε Κάρπαθο και Κάσο, θα πραγματοποιήσει από τις 5 έως και τις 7 Ιουνίου, αποδεχόμενος έτσι την πρόσκληση του νομάρχη Δωδεκανήσου Γιάννη Μαχαιρίδη και του Επάρχου ΚαρπάθουΚάσου κ. Μιχάλη Ερωτόκριτου. Ο κ. Παπούλιας σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα, θα συνοδεύεται από τον υπουργό Αιγαίου Αριστοτέλη Παυλίδη, τον υφυπουργό Εξωτερικών Γιάννη Βαληνάκη και τους βουλευτές Τάσο Καραμάριο, Βασίλη Χρύση, Γιάννη Παρασκευά και Κώστα Καΐσερλη. Πρώτος σταθμός της τριήμερης περιοδείας του στην επαρχία ΚαρπάθουΚάσου το Διαφάνι και η Ολυμπος. Με απόφαση του κοινοτικού συμβουλίου Ολύμπου ο κ. Παπούλιας θα ανακηρυχθεί επίτιμος δημότης Ολύμπου. Στην Κάρπαθο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αναμένεται να αφιχθεί την Τρίτη 5 Ιουνίου και η υποδοχή που του επιφυλάσουν οι κάτοικοι θα είναι θερμή. Ο κ. Παπούλιας την Τετάρτη 6 Ιουνίου θα ανακηρυχθεί επίτιμος δημότης Καρπάθου, ενώ ο Δήμος Κάσου θα του προσφέρει το χρυσό κλειδί της πόλης στη διάρκεια της παραμονής του στο νησί.