Σταματίου και Αγγελόπουλος θα ντυθούν στα χακί και η ΑΕ Κως θα συνεχίσει την προσπάθεια για την κατάκτηση του τίτλου χωρίς τους δύο βασικούς επιθετικούς της.
Δύο βασικούς επιθετικούς της, πάνω στους οποίους στηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό έως τώρα για να παραμείνει στη διεκδίκηση του τίτλου, χάνει αυτή την εβδομάδα η ΑΕ Κως, με συνέπεια να δέχεται σημαντικό «πλήγμα» στην προσπάθεια που κάνει για κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Ο λόγος για τους Ιάκωβο Σταματίου και Χρήστο Αγγελόπουλο που από αυτή την εβδομάδα θα υπηρετούν την στρατιωτική τους θητεία. Πιο συγκεκριμένα ο Σταματίου παρουσιάστηκε χθες στο Κέντρο Νεοσυλλέκτων της Σπάρτης, ενώ αύριο θα συμβεί το ίδιο και με τον Αγγελόπουλο που θα καταταγεί στον Αυλώνα.
Πρακτικά από τη στιγμή που χρειάζονται τουλάχιστον 40 ημέρες για την βασική τους εκπαίδευση, έως ότου μετατεθούν σε άλλο στρατόπεδο, δεν θα μπορέσουν να αγωνιστούν με τους «βυσσινί», στις δύο από τις τρεις τελευταίες αγωνιστικές της Α1, αφού το ένα ματς με τον Καλυμνιακό, η ΑΕ Κως το κερδίζει στα χαρτιά.
Παρ όλα αυτά στον σύλλογο από το νησί του Ιπποκράτη πιστεύουν ότι δεν θα αντιμετωπίσουν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα για να καλύψουν τα κενά τους, τόσο στο ερχόμενο παιχνίδι με τον Διαγόρα Βατίου, όσο και την τελευταία αγωνιστική απέναντι στην Δόξα Ψίνθου. Κι αυτό γιατί υπάρχουν τρεις επιπλέον πολύ καλές λύσεις, όπως είναι ο Μάριο Μπαρτσελό, ο Χρήστος Ελευθεριάδης και ο Δημήτρης Πης.
Μάλιστα δηλώνουν αισιόδοξοι, πως θα καταφέρουν να πετύχουν το απόλυτο των νικών στα τρία τελευταία παιχνίδια της χρονιάς και περιμένουν ένα «στραβοπάτημα» από τον ΑΟ Δικαίου για να στεφθούν εκείνοι πρωταθλητές.