Nέα απεργία στις αστικές συγκοινωνίες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 357 ΦΟΡΕΣ
Νέα 24ωρη απεργία κάνουν αυτή την Πέμπτη οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς, πλην των αστικών λεωφορείων.
Νέα 24ωρη απεργία κάνουν αυτή την Πέμπτη οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς, πλην των αστικών λεωφορείων.Ετσι την Πέμπτη, ακινητοποιουνται το μετρό, ο Ηλεκτρικός (ΗΣΑΠ), τα τρόλεϊ (ΗΛΠΑΠ) και το τραμ. Κανονικα θα κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ και ο προαστιακός.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News