Οργιο σπατάλης στις αστικές συγκοινωνίες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 353 ΦΟΡΕΣ
Σημεια και τέρατα για προσλήψεις από το παράθυρο, αποσπάσεις σε πολιτικά γραφεία και τουλάχιστον περίεργες συμβάσεις χιλιάδων ευρώ κατήγγειλαν εκπρόσωποι των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες,
Σημεια και τέρατα για προσλήψεις από το παράθυρο, αποσπάσεις σε πολιτικά γραφεία και τουλάχιστον περίεργες συμβάσεις χιλιάδων ευρώ κατήγγειλαν εκπρόσωποι των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες, σε μια προσπάθεια να αντικρούσουν ότι αυτοί είναι τα ρετιρέ με μέσο μισθό 1500 ευρώ.Οι πιο χαρακτηριστικές καταγγελίες:
Σύμβαση της ΕΘΕΛ με κτηνίατρο με αμοιβή 15.000 ευρώ τον Αύγουστο του 2008 για να εμβολιάσει τα σκυλιά στο αμαξοστάσιο της εταιρίας.
Σύμβαση με αρχιτέκτονα τον Ιούνιο του 2008, ύψους 10.000 ευρώ, προκειμένου, όπως είπε ο πρόεδρος των τεχνικών, "να μας μάθει πως θα κινούμαστε μέσα στα αμαξοστάσια και δεν την είδαμε ποτέ"
73 οδηγοί της ΕΘΕΛ είναι αποσπασμένοι σε πολιτικά γραφεία, υπουργεία, βουλευτές και γενικούς γραμματείς.
Σύμβαση της ΕΘΕΛ με την Ολυμπιακή για την παραχώρηση οκτώ λεωφορείων, τα οποια δεν έχουν πληρωθεί και παραμένουν ακινητοποιημένα στο Ελ. Βενζέλος
Η εταιρία του ΜΕΤΡΟ πληρώνει ενοίκιο 18.000 ευρώ για άδειο κτήριο.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News