«Εσωτερικός» διάλογος για τις αστικές συγκοινωνίες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 444 ΦΟΡΕΣ
Το θέμα των αστικών συγκοινωνιών συζητείται το μεσημέρι στον Κοινοβουλευτικό Τομέα Εργασίας (ΚΤΕ) Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ. Το θέμα αναμένεται να συζητηθεί αργότερα και στην αρμόδια Oικονομική Eπιτροπή της Βουλής.
Το θέμα των αστικών συγκοινωνιών συζητείται το μεσημέρι στον Κοινοβουλευτικό Τομέα Εργασίας (ΚΤΕ) Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ.Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ θα ενημερωθούν αναλυτικά από την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το νομοσχέδιο: «Εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών Περιφέρειας Αττικής και άλλες διατάξεις», υπό την σκιά και των νέων κινητοποιήσεων των εργαζομένων οι οποίοι αναμένεται να κλιμακώσουν τον απεργίες τους μετά τον «σύντομο» και άκαρπο διάλογο που είχαν με το υπουργείο.
Το θέμα των αστικών συγκοινωνιών αναμένεται να συζητηθεί, αργότερα σήμερα, και στην αρμόδια Οικονομική Επιτροπή της Βουλής.
Η κυβέρνηση εμφανίζεται αποφασισμένη να προχωρήσει παρά τις αντιδράσεις, στην αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών, αγνοώντας το πολιτικό κόστος. Μάλιστα, παρά το γεγονός των απεργιακών κινητοποιήσεων προχωρά από αύριο 1η Φεβρουαρίου στην αύξηση των εισιτηρίων.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News