Απαραίτητη η αύξηση των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες, λέει η κυβέρνηση
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 382 ΦΟΡΕΣ
"Απαραίτητη" χαρακτήρισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος την αύξηση των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες, προκειμένου "να σταθούν οι οργανισμοί" και σημείωσε ότι η κυβέρνηση δημιουργεί παράλληλα εκείνους τους μηχανισμούς ώστε να σταματήσει η ανεξέλεγκτη μη
"Απαραίτητη" χαρακτήρισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος την αύξηση των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες, προκειμένου "να σταθούν οι οργανισμοί" και σημείωσε ότι η κυβέρνηση δημιουργεί παράλληλα εκείνους τους μηχανισμούς ώστε να σταματήσει η ανεξέλεγκτη μη πληρωμή εισιτηρίων.Ο κ. Πεταλωτής τόνισε ότι οι αστικές συγκοινωνίες θα έχουν πάντα δημόσιο χαρακτήρα και ότι "επιτέλους, βάζοντας 'μαχαίρι' στο μεγάλο 'πανηγύρι' που γινόταν και στις αστικές συγκοινωνίες προσπαθούμε να θεραπεύσουμε το δημόσιο συμφέρον που είναι οι καλύτερες υπηρεσίες προς τον πολίτη και με τις πλέον προσιτές τιμές".
Σημείωσε δε ότι αν είχαν γίνει τότε αυτά που θα έπρεπε να έχει κάνει η κυβέρνηση Καραμανλή, τώρα θα είχαμε υγιείς αστικές συγκοινωνίες και δεν θα χρειαζόταν καμία αύξηση εισιτηρίου.
Ακόμη είπε ότι η κυβέρνηση βάζει σε εφαρμογή ολοκληρωμένο σχέδιο εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών ώστε να υπάρχει το καλύτερο αποτέλεσμα και η καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς τον πολίτη.
Αγροτικές κινητοποιήσεις
"Αυτή η κυβέρνηση βλέπει με διαφορετικό μάτι το επάγγελμα του αγρότη και δεν υπάρχει λόγος να γίνουν κινητοποιήσεις, όχι γιατί οι αγρότες δεν έχουν προβλήματα, αλλά γιατί τα πολλά και χρόνια προβλήματα αρχίζουν και αντιμετωπίζονται με έγκυρο τρόπο και φυσικά η ενίσχυση του αγροτικού εισοδήματος μέσα από συγκεκριμένες χρηματοδοτήσεις έχει γίνει ήδη", δήλωσε ο Γιώργος Πεταλωτής σχετικά με τις αγροτικές κινητοποιήσεις και τόνισε ότι ο διάλογος είναι ήδη ανοιχτός και πως η κυβέρνηση διαλέγεται με τους αγρότες.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News