Το σπήλαιο της Σαλάκου επισκέφθηκε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Θ. Πάγκαλος.
Το σπήλαιο της Σαλάκου, όπου κάθε χρόνο λειτουργεί παραδοσιακή φάτνη, επισκέφθηκε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Θ. Πάγκαλος, που βρίσκεται για διακοπές στο νησί μας.
Με την ... μεσολάβηση μάλιστα του βουλευτή κ. Ζωΐδη, τον κέρασαν και παραδοσιακό τσάι!