Το Σάββατο τα ξημερώματα άγνωστοι δράστες, οι οποίοι μπήκαν από το πίσω μέρος του κτιρίου.
Επίσκεψη στη Ροδιακή Έπαυλη έκαναν το Σάββατο τα ξημερώματα άγνωστοι δράστες, οι οποίοι μπήκαν από το πίσω μέρος του κτιρίου, σπάζοντας το τζάμι του παραθύρου!
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δράστες απλώς περιηγήθηκαν στο χώρο, χωρίς να αφαιρέσουν κάτι.
Πάντως το συμβάν καταγγέλθηκε στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου, η οποία και διενεργεί τη σχετική προανάκριση.
Αξίζει να σημειωθεί πως και πριν από ένα μήνα (στις 6 Σεπτεμβρίου) στο κτίριο της Ροδιακής Έπαυλης είχαν σημειωθεί βανδαλισμοί από άγνωστους δράστες οι οποίοι δεν είχαν διστάσει βάλουν ακόμη και φωτιά στη κεντρική είσοδο, η οποία θα μπορούσε να είχε επεκταθεί και στον υπόλοιπο χώρο αν δεν την είχε αντιληφθεί έγκαιρα ο υπάλληλος.
Η φωτιά όπως διαπιστώθηκε στη συνέχεια είχε ξεκινήσει από το κάτω μέρος της πόρτας και χάρη στο ότι επρόκειτο για ξύλο μασίφ σιγόκαιε έως ότου την αντιλήφθηκε ο υπάλληλος και δεν επεκτάθηκε στο υπόλοιπο κτίριο, είτε εξωτερικά είτε ακόμη και εσωτερικά στον ιστορικό αυτό χώρο. Όμως ο ή οι δράστες δεν έκαναν μόνο αυτό, αλλά προχώρησαν και στην αναγραφή συνθημάτων στο τοίχο λίγο παραπέρα από τη πόρτα.
Μάλιστα με αφορμή το περιστατικό ο δήμαρχος Ροδίων κ. Χατζηευθυμίου είχε καταθέσει και μήνυση κατά αγνώστων. Σε κάθε περίπτωση, τα συμβάντα αυτά επιβεβαιώνουν την ανάγκη φύλαξης του κτιρίου, κυρίως τις νυκτερινές ώρες αφού η τοποθεσία στην οποία βρίσκεται δεν είναι εμφανή από το κεντρικό δρόμο και ο κάθε επιτήδειος μπορεί να κάνει ανενόχλητος τη δουλειά του χωρίς ουδείς να τον αντιληφθεί.