Ο Δήμαρχος και το Δ.Σ Αταβύρου συγχαίρουν τα παιδιά της 1ης χορευτικής ομάδας του Πολιτιστικού Συλλόγου Έμπωνα για την εξαιρετική εμφάνιση τους στο 1ο Φεστιβάλ Ελληνικών Χορών.
Ο Δήμαρχος και το Δ.Σ Αταβύρου συγχαίρουν τα παιδιά της 1ης χορευτικής ομάδας του Πολιτιστικού Συλλόγου Έμπωνα για την εξαιρετική εμφάνιση τους στο 1ο Φεστιβάλ Ελληνικών Χορών που πραγματοποιήθηκε 11 και 12 Σεπτεμβρίου, στον υπαίθριο χώρο του Ιερού Σπηλαίου Αποκάλυψης στην Πάτμο.
«Αξίζουν συγχαρητήρια τόσο στους διοργανωτές αυτής της ξεχωριστής εκδήλωσης οι οποίοι φιλοξένησαν 20 χορευτικά από όλη την Ελλάδα, όσο και στα παιδιά και τους συνοδούς τους, που με τις εμφανίσεις τους προβάλουν τον πολιτισμό και την μοναδικότητα της φορεσιάς του Έμπωνα ανά την Ελλάδα και τον κόσμο», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.