Διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για τους νεαρούς που διέπραξαν απάτες στην Κάρπαθο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 197 ΦΟΡΕΣ
Ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκαν από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου στους εμπλεκόμενους στην υπόθεση με τις τηλεφωνικές απάτες με το πρόσχημα του λογιστή στην Κάρπαθο, ενώ οι δύο συλληφθέντες κρατούνται προκειμένου αύριο να δώσουν εξηγήσεις στον ανακριτή Ρόδου.
Ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκαν από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου στους εμπλεκόμενους στην υπόθεση με τις τηλεφωνικές απάτες με το πρόσχημα του λογιστή στην Κάρπαθο, ενώ οι δύο συλληφθέντες κρατούνται προκειμένου αύριο να δώσουν εξηγήσεις στον ανακριτή Ρόδου.

Πρόκειται για την 23χρονη και τον 19χρονο που συνελήφθησαν με την αυτόφωρη διαδικασία από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Αστυνομίας Καρπάθου που χειρίστηκαν την υπόθεση, η μεν πρώτη την ώρα που επιβιβαζόταν σε πλοίο της γραμμής για τον Πειραιά και ο δεύτερος όταν μετέβη σε δωμάτιο που είχαν ενοικιάσει στο νησί, για να πάρει κοσμήματα και χρήματα.
Στην ίδια υπόθεση κατηγορούνται μία 21χρονη και ένας 20χρονος που έχουν φύγει από την Κάρπαθο, ωστόσο περιλαμβάνονται στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί για την υπόθεση.
Σε ό,τι αφορά τους δύο συλληφθέντες, μεταφέρθηκαν στο νησί μας και την Κυριακή 21 Ιουνίου το απόγευμα, συνοδευόμενοι από τους συνηγόρους τους κ.κ. Φώτη Ρωμαίο και Αλέξανδρο Μυρίση, οδηγήθηκαν ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου όπου και ασκήθηκαν ποινικές διώξεις σε βάρος όλων των εμπλεκομένων για:
• Συγκρότηση και ένταξη σε εγκληματική οργάνωση προς διάπραξη κακουργημάτων
• Απάτη κατ’ εξακολούθηση τετελεσμένη και σε απόπειρα από κοινού με συνολικό επιδιωχθέν παράνομο περιουσιακό όφελος και αντίστοιχη ζημία άνω των 120.000 ευρώ
• Απλή συνέργεια σε απάτη κατ’ εξακολούθηση τετελεσμένη και σε απόπειρα από κοινού με συνολικό επιδιωχθέν παράνομο περιουσιακό όφελος και αντίστοιχη ζημία άνω των 120.000 ευρώ
Και οι δύο συλληφθέντες κρατούνται και αύριο πρόκειται να οδηγηθούν ενώπιον του ανακριτή Ρόδου για να απολογηθούν.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι τέσσερις εμπλεκόμενοι φέρονται να μετέβησαν στο νησί της Καρπάθου με σκοπό την εξαπάτηση ανυποψίαστων πολιτών.
Όπως διακριβώθηκε από την αστυνομική έρευνα, η συμμορία αποτελούνταν από τουλάχιστον τέσσερα μέλη, τα οποία λειτουργούσαν με συντονισμένες ενέργειες, διακριτούς ρόλους και συγκεκριμένη μεθοδολογία.
Βάσει των στοιχείων που έχουν συλλεχθεί, η δράση τους φέρεται να ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου 2026 και κατηγορούνται για συνολικά πέντε περιπτώσεις απάτης, από τις οποίες οι δύο είναι τετελεσμένες και οι τρεις σε απόπειρα.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο άμεσης διερεύνησης καταγγελιών, στις 18 Ιουνίου 2026 απογευματινές ώρες, άτομο προσποιούμενο υπάλληλο λογιστικού γραφείου κάλεσε τηλεφωνικά πέντε πολίτες της Καρπάθου και έπεισε σε δύο περιπτώσεις (μία 76χρονη και μία 94χρονη) να παραδώσουν κοσμήματα και χρήματα που φύλασσαν στο σπίτι τους. Μάλιστα, οι εμπλεκόμενοι παρότρυναν την 76χρονη να προβεί και σε ανάληψη μετρητών από τραπεζικό κατάστημα και να τα παραδώσει σε «συνάδελφό» του, με τον οποίο συναντήθηκαν σε προκαθορισμένο σημείο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κατηγορούμενοι και συγκεκριμένα το άτομο που επικοινώνησε με τις ανυποψίαστες γυναίκες φέρεται να τους είπε πως είναι λογιστής και πως η ΑΑΔΕ πρόκειται να κατασχέσει χρήματα και κοσμήματα που διαθέτουν εφόσον δεν δηλωθούν. Μάλιστα, για να γίνει πιο πειστικός ο «λογιστής» πρόσθεσε πως, εφόσον γίνει καταγραφή, όχι μόνο αποφεύγουν την κατάσχεση αλλά θα λάβουν και επιδότηση από το κράτος και θα αποφύγουν τη φορολόγησή τους.
Δύο γυναίκες, η 76χρονη και η 94χρονη, πείστηκαν από τον «λογιστή» και έδωσαν στους εμπλεκόμενους, η πρώτη το χρηματικό ποσό των 8.000 ευρώ και διάφορα χρυσά κοσμήματα και η δεύτερη διάφορα τιμαλφή, συνολικής αξίας 100.000 ευρώ, για να τα φωτογραφίσουν και να τα καταγράψουν, όπως τους είχαν πει.
Αστυνομικοί που χειρίστηκαν την υπόθεση κατάφεραν να ταυτοποιήσουν τους δράστες και μάλιστα βραδινές ώρες στις 18 Ιουνίου 2026 εντόπισαν την 23χρονη κατά την επιβίβασή της σε πλοίο με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά. Στην κατοχή της βρέθηκε μέρος των αφαιρεθέντων χρημάτων (530 ευρώ) και των χρυσαφικών.
Στη συνέχεια της διερεύνησης της υπόθεσης και της αξιοποίησης όλων των συγκεντρωθέντων στοιχείων, προέκυψε ότι οι εμπλεκόμενοι είχαν κρύψει τα υπόλοιπα αφαιρεθέντα μέσα σε κατάλυμα που είχε νοικιάσει για τον σκοπό αυτό και για δύο βράδια η 21χρονη, η οποία αφού άφησε το κλειδί μέσα σε μία γλάστρα για να το βρουν οι συνεργοί της, εγκατέλειψε το νησί.
Το κατάλυμα τέθηκε από τους αστυνομικούς σε διακριτική επιτήρηση και στις 19 Ιουνίου 2026, βραδινές ώρες, εντοπίστηκε ο 19χρονος όταν μετέβη σε αυτό με σκοπό την παραλαβή των κλοπιμαίων. Εκεί βρέθηκαν και τα υπόλοιπα αφαιρεθέντα τιμαλφή και αποδόθηκαν στις δύο γυναίκες μαζί με αυτά που εντοπίστηκαν στην κατοχή της 23χρονης.

Συνολικά οι αστυνομικοί βρήκαν και απέδωσαν στις δύο ηλικιωμένες γυναίκες το χρηματικό ποσό των 7.500 ευρώ και όλα τα χρυσά κοσμήματα που είχαν αφαιρεθεί.
Επίσης διαπιστώθηκε πως ο 20χρονος, επίσης εμπλεκόμενος στην υπόθεση, είχε φύγει από το νησί απογευματινές ώρες στις 18 Ιουνίου 2026 με πτήση από το αεροδρόμιο του νησιού.
Οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Αστυνομίας Καρπάθου συνέλαβαν τον 19χρονο και την 23χρονη και σε βάρος τους, καθώς και σε βάρος των λοιπών εμπλεκομένων που διαφεύγουν της σύλληψης, σχηματίστηκε δικογραφία και παραπέμφθηκαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου για τα περαιτέρω.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News