Γ. Νικητιάδης από τη Γ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου: Τραγελαφικά όσα επιχειρεί η ΝΔ στο Χωροταξικό του Τουρισμού

Γ. Νικητιάδης από τη Γ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου: Τραγελαφικά όσα επιχειρεί η ΝΔ στο Χωροταξικό του Τουρισμού

Γ. Νικητιάδης από τη Γ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου: Τραγελαφικά όσα επιχειρεί η ΝΔ στο Χωροταξικό του Τουρισμού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 423 ΦΟΡΕΣ

Τη φωνή του με την αγωνία των ανθρώπων του τουρισμού ένωσε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ, υπεύθυνος του ΚΤΕ Ανάπτυξης και τ. Υφυπ. Πολιτισμού - Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης, κατά την τοποθέτησή του στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026.

Ο κ. Νικητιάδης αναφέρθηκε ιδιαιτέρως στο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμό και στις σοβαρές ανησυχίες που προκαλεί στον ξενοδοχειακό κόσμο, σημειώνοντας ότι δεν είναι δυνατόν να καθορίζεται το μέλλον ολόκληρων νησιών και τουριστικών προορισμών χωρίς προηγούμενη ουσιαστική συνεννόηση με την τουριστική αγορά. Υπογράμμισε ότι η κυβερνητική παλινωδία γύρω από το Χωροταξικό Τουρισμού, σε συνδυασμό με την εμφανή άγνοια των πραγματικών αναγκών των ώριμων τουριστικών προορισμών, δημιουργεί ανασφάλεια, σύγχυση και σοβαρούς κινδύνους για την αναπτυξιακή προοπτική των νησιών. Όπως τόνισε, είναι αδιανόητο να προβλέπονται περιορισμοί που, στην πράξη, θα οδηγούν ολόκληρο νησί ή σχεδόν ολόκληρο νησί στο να μη μπορεί να αναπτύξει ξενοδοχειακές μονάδες άνω των 100 κλινών και 50 δωματίων. Διερωτήθηκε πώς είναι δυνατόν να επιβιώσει σήμερα μία τουριστική επιχείρηση με μόλις 50 δωμάτια και πώς θα μπορούσε μία μεγάλη τουριστική αλυσίδα, σε έναν κορυφαίο τουριστικό προορισμό, να επενδύσει σε μονάδα τέτοιου μεγέθους.

Συνεχίζοντας, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου στάθηκε στο βάρος που σηκώνουν οι επιχειρηματίες του τουρισμού τα τελευταία χρόνια, υπογραμμίζοντας ότι οι άνθρωποι του κλάδου αισθάνονται εγκατάλειψη από την Πολιτεία. Όπως σημείωσε, είναι κοινή διαπίστωση στον ξενοδοχειακό κόσμο ότι, παρά τη μεγάλη συμβολή του τουρισμού στην εθνική οικονομία, οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι καλούνται πολύ συχνά να αντιμετωπίσουν μόνοι τους τα προβλήματα, χωρίς τον αναγκαίο σχεδιασμό και τη στήριξη που απαιτείται. Ο κ. Νικητιάδης δεσμεύθηκε ότι τόσο ο ίδιος προσωπικώς όσο και το ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσουν την προσπάθεια για να υπάρξει ξανά ανοδική πορεία στον ελληνικό τουρισμό, με πραγματική στήριξη των προορισμών, των επιχειρήσεων και των εργαζομένων. Τόνισε δε ότι στόχος είναι ο ελληνικός τουρισμός να γίνεται διαρκώς πιο ανταγωνιστικός και να μη σηκώνουν οι άνθρωποι της αγοράς μόνοι τους το βάρος των λαθών, των παραλείψεων και της απουσίας στρατηγικού σχεδιασμού.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Νικητιάδης έχει ήδη καταθέσει στη Βουλή, ως επισπεύδων, κοινή ερώτηση προς τους Υπουργούς Τουρισμού και Περιβάλλοντος, μαζί με τους Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Αικατερίνη Σπυριδάκη και Μανόλη Χριστοδουλάκη, με θέμα: «Ο κόσμος του τουρισμού ζητάει ουσιαστικό διάλογο και όχι τετελεσμένα». Με την ερώτηση ζητούνται σαφείς απαντήσεις για την απουσία ουσιαστικής διαβούλευσης με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, τον ΣΕΤΕ, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους λοιπούς εμπλεκόμενους φορείς, καθώς και για το γιατί δεν δόθηκε εγκαίρως το πλήρες σχέδιο του Χωροταξικού Τουρισμού. Όπως έχει ήδη τονίσει ο κ. Νικητιάδης, δεν μπορεί να αποφασίζουν για τη Ρόδο, την Κω και τη Δωδεκάνησο χωρίς τους ίδιους τους ανθρώπους και τους φορείς των νησιών.

Διαβάστε ακόμη

Ξενοδοχοϋπάλληλοι Ρόδου προς τους τουρίστες: «Η πραγματικότητά πίσω από την καρτ ποστάλ»!

Και επίσημα δήμαρχος Λειψών η Ευαγγελίστρια Λαουντού

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan