Το Σάββατο 1 Νοεμβρίου ανοίγουν τα ελαιοτριβεία στα Δωδεκάνησα

Το Σάββατο 1 Νοεμβρίου ανοίγουν τα ελαιοτριβεία στα Δωδεκάνησα

Το Σάββατο 1 Νοεμβρίου ανοίγουν τα ελαιοτριβεία στα Δωδεκάνησα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2077 ΦΟΡΕΣ

Το Σάββατο 1 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει η ελαιοκομική περίοδος στα νησιά της περιοχής μας καθώς εκείνη τη μέρα μπορούν να ανοίξουν τα ελαιοτριβεία για την παραγωγή ελαιολάδου.

Όπως ανακοίνωσε  ο αντιπεριφερειάρχης πρωτογενούς τομέα Φιλήμονας Ζαννετίδης τα ελαιοτριβεία στα νησιά Ρόδο, Κω, Κάλυμνο, Λέρο, Τήλο και Κάρπαθο θα μπορούν να ανοίξουν από το Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025.

 

 

Διαβάστε ακόμη

Μ. Κόνσολας: Η λειψυδρία αφορά όλα τα νησιά και πρέπει να αποτελέσει κορυφαία προτεραιότητα

Κλειστές οι οδοί Πέλλας και Φιλίππων στις 26 και 27 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης

ΣΥΡΙΖΑ Δωδεκανήσου: Η στεγαστική κρίση διώχνει γιατρούς, εκπαιδευτικούς και δημόσιους λειτουργούς από τα νησιά

Νικητιάδης- Κατρίνης με ερώτηση στη Βουλή: Λιγότεροι πάγκοι στις λαϊκές αγορές σημαίνουν ακριβότερα προϊόντα για τους καταναλωτές

Το λιμεναρχείο το... σφράγισε το μεσημέρι αλλά οι... νεαροί κολυμβητές το άνοιξαν - Γεμάτο εκ νέου το τραμπολίνο στη Ρόδο

Πανελλαδικές 2026: Η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη από τη Ρόδο σάρωσε με 19.710 μόρια και βάζει πλώρη για την Ιατρική

Μήνυμα του δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη προς τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σταματούν οριστικά τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία