Παραβίασαν καταστήματα και αφαίρεσαν χρήματα από τις ταμειακές

Παραβίασαν καταστήματα και αφαίρεσαν χρήματα από τις ταμειακές

Παραβίασαν καταστήματα και αφαίρεσαν χρήματα από τις ταμειακές

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1436 ΦΟΡΕΣ

Δύο καταστήματα παραβίασαν στην πόλη της Ρόδου και αφαίρεσαν από τις ταμειακές μηχανές τους χρηματικά ποσά!

Ο λόγος για έναν 37χρονο και έναν 45χρονο, οι οποίοι έχουν ταυτοποιηθεί από τις αρμόδιες Αρχές και πρόκειται να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη.

Πιο αναλυτικά, οι δύο άνδρες κατηγορούνται, ότι στις 9 Απριλίου 2025 τα ξημερώματα, μετέβησαν σε κατάστημα 64χρονου και αφού παραβίασαν την πόρτα, μπήκαν μέσα και αφαίρεσαν από την ταμειακή μηχανή το χρηματικό ποσό των 100 ευρώ.

Στη συνέχεια, οι ίδιοι «επισκέφθηκαν» το κατάστημα 68χρονου και αφού και εκεί παραβίασαν το παράθυρο, εισήλθαν και αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των 500 ευρώ από την ταμειακή μηχανή.

Οι κλοπές εξιχνιάστηκαν χθες από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ρόδου, και σε βάρος των δύο εμπλεκομένων, σχηματίστηκε ποινική δικογραφία, με την οποία θα παραπεμφθούν αρμοδίως, ενώ δεν συνελήφθησαν λόγω παρέλευσης των χρονικών ορίων του αυτοφώρου.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Σύλληψη 20χρονου με μικροποσότητα χασίς

Ρόδος: Σύλληψη 30χρονου αλλοδαπού την ώρα της διάρρηξης

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους μετά την απολογία του 42χρονος αλλοδαπός που κατηγορείται για διακίνηση επτά κιλών κοκαΐνης

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους 51χρονος Πακιστανός κατηγορούμενος για ληστεία

Ρόδος: Αναστολή πλειστηριασμού κύριας κατοικίας από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου

Προειδοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για απατηλό e-mail τύπου phishing με χρήση στοιχείων Europol