Θα διεξαχθεί το νέο πρωτάθλημα Υποδομών, πιθανότατα σε δυο ομίλους.
Με επτά λιγότερες ομάδες σε σχέση με πέρσι θα διεξαχθεί φέτος το νέο πρωτάθλημα Υποδομών, αναφορικά με τους ομίλους της Ρόδου, καθώς δήλωσαν συμμετοχή δεκαοχτώ σύλλογοι.
Μετά από αρκετά χρόνια το «παρών» δεν θα δώσει μεταξύ άλλων και ο Ποσειδώνας Καρπάθου, αφού και τις προηγούμενες σεζόν δεν κατάφερνε να δώσει κανονικά όλα του τα παιχνίδια λόγω του προβλήματος με τις μετακινήσεις. Αντίθεση η Σύμη θα αγωνιστεί κανονικά.
Από την Επιτροπή πρωταθλήματος υπάρχει η σκέψη να διεξαχθεί το πρωτάθλημα σε έναν όμιλο, αλλά μάλλον αυτή η σκέψη δεν πρόκειται να συμβεί λόγω αντικειμενικών δυσκολιών (αφού θα επιμηκυνθεί για παράδειγμα η αγωνιστική περίοδος) και έτσι κατά πάσα πιθανότητα θα καταλήξουν στους δυο ομίλους.
Αναλυτικά οι ομάδες που δήλωσαν συμμετοχή: Ορφέας, ΑΕΡΑ, Σύμη, Διαγόρας, Ερμής, Νίκη Ρόδου, Ακουσίλαος, Ρόδος, Κλεάνθης, ʼρης, ΠΑΣ Ασκληπειού, Αστέρας Μασσάρων, Κλεόβουλος, Φοίβος, ΓΑΣ Αναγέννηση/Ιάλυσος, Ηρακλής Μαριτσών, Διγενής, Ε.Ν.Αφάντου.