Ενημερωτική εκδήλωση για την υγεία από τον δήμο Καρπάθου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4596 ΦΟΡΕΣ
Το Τμήμα Υγείας, Πρόνοιας και Αλληλεγγύης του δήμου Καρπάθου σε συνεργασία με τον Ελληνογερμανικό Σύλλογο Ιατρών και Οδοντιάτρων, στο πλαίσιο του Προγράμματος «Φροντίζουμε την υγεία μας», διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση που απευθύνεται στους επαγγελματίες Υγείας και τους πολίτες ακριτικών περιοχών το Σάββατο 3 Μαΐου 2025 και ώρα 11:00 π.μ. στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Καρπάθου.
Οι κάτωθι ιατροί θα ενημερώσουν το κοινό για ζητήματα που αφορούν στην πρόληψη, όπως και τις εξελίξεις στην ιατρική επιστήμη τους:
-Αυγουστίδου Μαρία: Παθολόγος Ογκολόγος
-Δαγρές Τιμολέων: Γυναικολόγος Χειρουργός
-Λύρος Ορέστης: Γενικός Χειρουργός
-Δαραβάγκα Μαρία: Οφθαλμίατρος
-Παπαδημητρίου Ιωάννης: Γαστρεντερολόγος
Μετά το πέρας της ενημέρωσης θα ακολουθήσει συζήτηση.


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News