Ο Ορφέας τίμησε τον Βασίλη Μαλανδρή
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1207 ΦΟΡΕΣ
Στο ημίχρονο της αναμέτρησης με τον Α.Σ. Τήλος την περασμένη Κυριακή για την 22η αγωνιστική του 2ου ομίλου στη Β’ Κατηγορία, ο Ορφέας τίμησε στο γήπεδο του Κορακόνερου τον ποδοσφαιριστή Βασίλη Μαλανδρή για την προσφορά του στην ομάδα, με αφορμή την απόφασή του να… κρεμάσει τα παπούτσια του. Ο ροδίτικος σύλλογος μέσω ανακοίνωσής του τον ευχαριστεί γι’ όλα και του εύχεται υγεία και κάθε επιτυχία στην προσωπική του ζωή.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News