Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερίδα για τη Στοματική Υγεία στα Άτομα με Αναπηρία

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερίδα για τη Στοματική Υγεία στα  Άτομα με Αναπηρία

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερίδα για τη Στοματική Υγεία στα Άτομα με Αναπηρία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1657 ΦΟΡΕΣ

Την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η ημερίδα με τίτλο: «Στοματική Υγεία στα Άτομα με Αναπηρία», στο Δημοτικό Θέατρο Ρόδου, η οποία προσέλκυσε το ενδιαφέρον επαγγελματιών υγείας, γονέων και φροντιστών.

Διοργανωτές ήταν ο Δημοτικός Οργανισμός Πρόνοιας (Δομή Συσσιτίου και Κοινωνικού Φαρμακείου δήμου Ρόδου και οι Δομές Αστέγων) και ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Δωδεκανήσου.

Κατά τη διάρκεια της Ημερίδας, αναπτύχθηκαν σημαντικά θέματα που αφορούν την προαγωγή της στοματικής υγείας στα Άτομα με Αναπηρία, όπως οι κατάλληλες διατροφικές επιλογές, η συχνότητα των οδοντιατρικών ελέγχων, οι σωστοί τρόποι φροντίδας και καθαρισμού των δοντιών, η καθοριστική συμβολή της οικογένειας στην ψυχολογική υποστήριξη των παιδιών με αναπηρία, καθώς και η πρόσβαση στην οδοντιατρική περίθαλψη των ΑμεΑ στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (Ε.Σ.Υ.).

Οι εισηγητές και τα θέματα που αναπτύχθηκαν ήταν τα εξής:

-Παυλίδη Σοφία, παιδοψυχολόγος MSc, προϊσταμένη Κέντρου Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Παιδιών και Εφήβων δήμου Ρόδου: «Στηρίζοντας το παιδί με αναπηρία και την οικογένειά του».

-Ζαχαρίου Κάτια, οδοντίατρος, αντιπρόεδρος Οδοντιατρικού Συλλόγου Δωδεκανήσου: «Στοματική υγεία σε παιδιά δημοτικού».

-Διακογεωργίου Νικόλαος, οδοντίατρος, πρόεδρος Οδοντιατρικού Συλλόγου Δωδεκανήσου: «Στοματική υγιεινή και υγεία στα ΑμεΑ».

-Χατζηλία Βασιλική, οδοντίατρος, διευθύντρια Οδοντιατρικού Τμήματος Γ.Ν.Ρ.: «Οδοντιατρική Θεραπεία ΑμεΑ στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου «Ανδρέας Παπανδρέου»».

-Παμπάλη Κυριακή, κοινωνική λειτουργός, υπεύθυνη του ΚΔΑΠ ΜΕΑ «ΠΝΟΗ»: «Παρουσίαση των ΚΔΑΠ ΜΕΑ της ΑΜΚΕ Ρόδου “ΕΣΤΙΑ & ΠΝΟΗ”».

Συντονιστής της συζήτησης ήταν ο αντιδήμαρχος του δήμου Ρόδου και πρόεδρος του Δ.Ο.Π. και της Α.Μ.Κ.Ε., κ. Θωμάς Σωτρίλλης.

Όλα τα παρευρισκόμενα άτομα με αναπηρία έλαβαν από μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα προσφορά από τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Δωδεκανήσου.

Ο αντιδήμαρχος - πρόεδρος κ. Θωμάς Σωτρίλλης, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, η Διεύθυνση και οι εργαζόμενοι του Δ.Ο.Π. εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στους εισηγητές της ημερίδας για την πολύτιμη συμβολή τους, την επιστημονική κατάρτιση και την ευαισθησία με την οποία προσέγγισαν τα θέματα.

Οι τοποθετήσεις τους ανέδειξαν σημαντικές πτυχές της στοματικής Υγείας στα Άτομα με Αναπηρία, όπως η ύπαρξη οδοντιατρικής φροντίδας στο Νοσοκομείο της Ρόδου για σοβαρά περιστατικά που χρήζουν παρέμβασης με συνεργασία οδοντιάτρων και αναισθησιολόγων του νοσοκομείου.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζονται προς τον ΔΟΠΑΡ για την παραχώρηση της αίθουσας και την πολύτιμη συμβολή του στην άρτια διοργάνωση της εκδήλωσης καθώς και προς όλους τους παρευρισκόμενους.

Διαβάστε ακόμη

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Ξεκίνησε η καταβολή του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τα καύσιμα του 2024 – Δήλωση του Γιάννη Παππά

Νέα Επιτροπή Εκπροσώπησης στο ΚΑΠΗ Αγίου Ιωάννη – Ο Μιχάλης Τσίκκης πρώτος σε ψήφους

Τάκης Πότσος: Ανυπαρξία δομών για δημιουργική απασχόληση των παιδιών στη Ρόδο και ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού

Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Ρόδου: Έκκληση για άμεσα μέτρα μετά το νέο τροχαίο με ελάφι στην Απολακκιά

Γιάννης Παππάς: Ένα διαχρονικό αίτημα των αλιέων της Δωδεκανήσου γίνεται πράξη.

Το επίσημο πρόγραμμα επίσκεψης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στη Ρόδο κ Νίκου Ανδρουλάκη