Ευγ. Κορναρόπουλος: «Φταίχτες έτσι, φταίχτες αλλιώς…»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1996 ΦΟΡΕΣ
Τη θέση για την αξιοποίηση του παλιού κτηρίου του ΙΚΑ αναλύει σε ανάρτησή του ο πρώην γενικός γραμματέας του δήμου της Ρόδου, ο οποίος έχει διατελέσει και μέλος της διοίκησης του Νοσοκομείου μας, Ευγένιος Κορναρόπουλος, ο οποίος παραπέμπει και σε παλαιότερο δημοσίευμα της «Ροδιακής».
Αναφέρει συγκεκριμένα:
«Λόγος γίνεται για το παλιό κτήριο ΙΚΑ (ιδιοκτησία ΕΦΚΑ) στην πλατεία Φώκιαλη. Η περιφέρεια καλώς "πιέζει" το κτήριο να μη γίνει στέγη Υπηρεσιών λόγω του επιβαρυμένου κυκλοφοριακού ιστού στη θέση αυτή, που δυστυχώς είναι η κύρια είσοδος (Στ. Καζούλη) και έξοδος (Μεγ. Κωνσταντίνου) της πόλης προς Ρόδου-Λίνδου.
Θυμίζω, ήδη από τα έτη 2017-2018, ο αείμνηστος Φώτης Χατζηδιάκος πρότεινε (σε μια μελέτη που είχα την τιμή να συμμετέχω και μελετούσε "ολιστικά" τόσο το κυκλοφοριακό όσο και την αξιοποίηση του δημόσιου κτηριακού δυναμικού) όπως σήμερα η περιφέρεια, να μετατραπεί το συγκεκριμένο κτήριο σε εστία του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Εμείς οι ίδιοι ωστόσο, κατά καιρούς κατακεραυνώνουμε τις εκάστοτε κυβερνήσεις και διοικήσεις ΕΦΚΑ για τη μίσθωση ακινήτων από ιδιώτες και τη μη αξιοποίηση ιδιόκτητων ακινήτων.
Φταίχτες έτσι, φταίχτες αλλιώς.
Όντως, το κτήριο στην Πλ. Φώκιαλη είναι ακατάλληλο σήμερα να στεγάσει Δημόσια Υπηρεσία. Αλλά ο ΕΦΚΑ πού θα στεγαστεί; Θέλουμε αποκέντρωση Υπηρεσιών.
Έχει η περιφέρεια ακίνητο να προτείνει ανταλλαγή στον ΕΦΚΑ;
Μήπως το Πανεπιστήμιο; Οι προτάσεις πρέπει να εξετάζουν λοιπόν τις ανάγκες ΚΑΙ του απέναντι. Αλλιώς, οι ίδιοι μετά θα τρέξουν να κατηγορήσουν τον διοικητή του ΕΦΚΑ για διασπάθιση και παράβαση καθήκοντος...».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News