Έφυγε από τη ζωή ο αρχαιολόγος - βυζαντινολόγος Βασίλης Καραμπάτσος
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4355 ΦΟΡΕΣ
Έφυγε σήμερα από τη ζωή και κηδεύεται αύριο Τετάρτη στις 12 το μεσημέρι, ο Βασίλης Καραμπάτσος, αρχαιολόγος - βυζαντινολόγος που υπηρέτησε επί σειρά ετών στις υπηρεσίες της αρχαιολογίας στο νησί της Ρόδου.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η οικογένειά του, γίνεται γνωστό ότι θα κηδευτεί αύριο στις 12 το μεσημέρι, από τον ιερό ναό Αγίου Δημητρίου, κοιμητήριο πόλεως Ρόδου.
Τον Βασίλη Καραμπάτσο, αποχαιρέτησε από τις Η.Π.Α με σχετική ανακοίνωσή του, ο καθηγητής κος Ηλίας Τομάζος, με τον οποίο είχαν στενή συνεργασία.
Στη μνήμη του αρχαιολόγου Βασίλη Καραμπάτσου, ο κος Ηλίας Τομάζος αναφέρει:
"Ο Βασίλης υπήρξε ένας ακραιφνής ΄Ελληνας που υπηρέτησε με πάθος την Αρχαιολογική υπηρεσία, την Ελλάδα. Μεγάλος υποστηριχτής των προγραμμάτων μας της Παιδείας στην Ελλάδα. Από την πρώτη μας συνάντηση προ εισοσιπενταετίας κατάλαβε πλήρως την ανάγκη να έχουμε Κέντρα Ελληνικών Σπουδών στην Αμερική με εκκλησάκια, εκπαιδευτικά κτήρια, μουσεία και υπαίθρια Ελληνικά θέατρα, με έργα και Ελληνικού Πολιτισμού. Κατάλαβε και συνέβαλε πάρα πολύ στο να φέρνουμε σπουδαστές στην Ελλάδα. Αισθανόταν όσο λίγοι την ανάγκη και τη σημασία να φέρνουμε Ελληνοαμερικανούς και Αμερικανούς σπουδαστές στη Ρόδο και εις άλλα μέρη της Ελλάδος.
Οι σπουδαστές μας που τον γνώρισαν, πάντα με εκτίμηση αναφερόταν και συνεχίζουν να αναφέρονται για αυτά που ο Βασίλης τους δίδαξε. Ο Βασίλης ειδικά τις εορτές έπαιρνε αρκετές φορές και σπουδαστές μας στο σπίτι του. Αρκετοί σπουδαστές συνεχίζουν να αναφέρονται για την φιλοξενία του Βασίλη στο σπίτι του.
Για τα μαθήματά μας Δεκεμβρίου για Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Τέχνη με έγραψε ένα πολύ ευγενικό γράμμα και με είπε ότι δεν θα μπορούσε να τα κάνει. Δεν θα είχε την δύναμη να κάνει γιορτινές υποχρεώσεις και μαθήματα μαζί.
Τον εκτιμούσα, τον σεβόμουν και χαιρόμουν ιδιαίτερα όταν τον συναντούσα στη Ρόδο. Ήθελε να μαθαίνει όλα τα νέα μας, εδώ στην Αμερική. Πάντα μου έκανε ερωτήσεις για τον Ελληνισμό της Διασποράς και χαιρόμουν τόσο οπολύ που νοιαζόταν και μας αγαπούσε ειλικρινά .
Ο Βασίλης αφήνει ένα κενό στην Ρόδο. Η Ρόδος δεν θα είναι το ίδιο για μας εδώ χωρίς τον Βασίλη. Θα ζητήσω το ΚΕΣ Παιδεία να δώσει για την μνήμη του Βασίλη $25,000 για υποτροφίες σε Ελληνοαμερικανούς και Αμερικανούς σπουδαστές που έρχονται στην Ρόδο και Πελοπόννησο για σπουδές. Πάντα αναφερόταν με υπερηφάνεια για τον τόπο καταγωγής του την Πύλο. Στις 7 Δεκεμβρίου θα τελεστεί επίσης μνημόσυνο στο εκκλησάκι Των Τριών Ιεραρχών για τον Βασίλη.
Αιωνία του η μνήμη, Ο Θεός να τον αναπαύσει και να δίνει δύναμη στην οικογένειά του"

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News