Ν. Κουμνάκης: «Στο Πειθαρχικό όσοι ευθύνονται για τη μη συγκρότηση του ΤΕΕ»

Ν. Κουμνάκης: «Στο Πειθαρχικό όσοι ευθύνονται για τη μη συγκρότηση του ΤΕΕ»

Ν. Κουμνάκης: «Στο Πειθαρχικό όσοι ευθύνονται για τη μη συγκρότηση του ΤΕΕ»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 700 ΦΟΡΕΣ

Να παραπεμφθούν στο Πειθαρχικό Συμβούλιο όλοι όσοι ευθύνονται για το γεγονός ότι δεν έχουν συγκροτηθεί τα όργανα διοίκησης του Τεχνικού Επιμελητηρίου (ΤΕΕ) ζητά ο αρχιτέκτονας-πολιτικός μηχανικός κ. Νικόλαος Κουμνάκης.

Ειδικότερα, στην επιστολή του προς το Πειθαρχικό Συμβούλιο του ΤΕΕ Δωδεκανήσου, ο κ. Κουμνάκης αναφέρει τα εξής:
«Αγαπητοί συνάδελφοι,
Με την παρούσα θα ήθελα να παραπέμψω και να θέσω στη δικαιοδοσία σας, όλους όσοι εμπλέκονται στη διαδικασία της μη σύνθεσης νέων οργάνων διοίκησης στον φορέα μας, μετά την ολοκλήρωση των εκλογών του Μαΐου.

Το γεγονός ότι, μετά από πάροδο πέντε μηνών από την ολοκλήρωση των εκλογών, δεν υπάρχει νέα διοίκηση, σύμφωνα με την ετυμηγορία των συναδέλφων, παραπέμπει στη σκέψη ότι το αποτέλεσμα θα είναι προϊόν συναλλαγής, γεγονός που θίγει την προσωπικότητά μου ως μέλος και ως ψηφοφόρο και πιστεύω και πολλών άλλων αξιοπρεπών συναδέλφων επιστημόνων.

Δεν θέλω να αναφερθώ στο ποιους και γιατί βολεύει αυτή η απαράδεκτη εκκρεμότητα, αλλά σίγουρα δεν υπηρετεί τη δημοκρατική λειτουργία του θεσμού και την έξωθεν καλή μαρτυρία στο πρόσωπο των μηχανικών. Κανένας άλλος επιστημονικός φορέας και όχι μόνον, δεν παρουσίασε ποτέ τη δική μας “κατάντια”. Γελάνε όλοι μαζί μας.

Αυτή τη στιγμή, το ΤΕΕ διοικείται από μια ομάδα ανθρώπων, η πλειοψηφία των οποίων δεν θα είναι στην κατ’ εντολή του εκλογικού σώματος, νέα σύνθεση της διοίκησης του φορέα. Απ’ ό,τι φαίνεται, όλοι αυτοί έχουν πολύ λίγη “δημοκρατική ευαισθησία”, που θα ήταν ικανή να τους οδηγήσει στην παραίτηση, με σκοπό τον εξαναγκασμό των εκλεγέντων για την επίσπευση των όποιων διαδικασιών για τη σύνθεση της νέας νόμιμης διοίκησης.

Έτσι, επειδή εγώ πιστεύω ότι έχω τέτοια ευαισθησία, αναγκάζομαι να παραπέμψω το θέμα στο Πειθαρχικό -όσο έχει νόμιμη υπόσταση και αυτό- για τις δικές σας ενέργειες. Η αιτία της παραπομπής είναι ότι “η παρούσα δημιουργηθείσα τελματωμένη κατάσταση, θίγει και υποβαθμίζει τραγικά την αξιοπρέπεια, αξιοπιστία και το κύρος των Μηχανικών”.

Στα “λόγια” κομπάζουμε ότι είμαστε ο “θεσμοθετημένος σύμβουλος της πολιτείας”. Αλήθεια πιστεύει κανείς ότι με αυτές τις ενέργειες, θα μας πάρει κάποιος στα σοβαρά και θα εμπιστευτεί τη γνώμη μας;

Νικόλαος Κουμνάκης
αρχιτέκτων – πολιτικός μηχανικός»

Διαβάστε ακόμη

Η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η πρώτη Ολυμπιακή Περιφέρεια της χώρας

Γ. Νικητιάδης στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος: «Η Κυβέρνηση ναρκοθέτησε τη διαδικασία πριν καν αρχίσει»

Ισχυρός σεισμός έγινε αισθητός τώρα στην Κάρπαθο

Η ΝΟΕ ΠΑΣΟΚ Νοτίων Δωδεκανήσων τίμησε τη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου

Προειδοποίηση από τον “Κολοσσό”: Κίνδυνος για τροφοδοσία και μεταφορές στα νησιά

Η ΔΕΥΑ Ρόδου προβαίνει σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ανάγκη ολοκλήρωσης έργου που διασφαλίζει οριστικά την υδροδότηση Καλυθιών και Φαληρακίου

Αποτελέσματα Αρχαιρεσιών 2026 του Κυνοφιλικού Ομίλου Σκύλων Εργασίας Ρόδου (ΚΟΣΕΡ)

Πρόγραμμα Πανηγύρεως Ιερού Ναού Αγίου Αποστόλου Παύλου Κω