Τ.Ε. ΚΚΕ ν. Δωδεκανήσου: Σιγή νεκροταφείου επιδιώκουν με την απόλυση του συμβασιούχου στο Νοσοκομείο

Τ.Ε. ΚΚΕ ν. Δωδεκανήσου: Σιγή νεκροταφείου επιδιώκουν με την απόλυση του συμβασιούχου στο Νοσοκομείο

Τ.Ε. ΚΚΕ ν. Δωδεκανήσου: Σιγή νεκροταφείου επιδιώκουν με την απόλυση του συμβασιούχου στο Νοσοκομείο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 939 ΦΟΡΕΣ

Από την Τομεακή Επιτροπή του ΚΚΕ Ν. Δωδεκανήσου εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Τη στιγμή που το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου στενάζει από τις τεράστιες ελλείψεις προσωπικού και το υπάρχον είναι πλήρως εξουθενωμένο, η Διοίκηση και το Υπουργείο Υγείας με περίσσιο θράσος και απανθρωπιά, προχώρησε στην απόλυση εργαζόμενου συμβασιούχου, ο οποίος απασχολούνταν με πρόγραμμα του ΟΑΕΔ στο Νοσοκομείο της Ρόδου και πάλευε να συμπληρώσει τα τελευταία ένσημα για να βγει σε σύνταξη.

Το «αδίκημα» που διέπραξε ο υπάλληλος του Νοσοκομείου ήταν ότι, ανάρτησε το περιεχόμενο εγκυκλίου στο Τμήμα Επειγόντων σχετικά με είσπραξη αμοιβής από ασθενείς που αναφέρονται στον συγκεκριμένο νόμο, και έτσι «εξέθεσε» το Υπουργείο Υγείας και την κυβέρνηση της ΝΔ.

Η απόλυση του εργαζόμενου είναι ολοφάνερο, ότι δεν έχει να κάνει με κάποια παράβαση καθήκοντος. Το Υπουργείο Υγείας και η Διοίκηση του Νοσοκομείου, τιμωρώντας παραδειγματικά τον συγκεκριμένο υπάλληλο, επιδιώκουν να επιβάλουν σιγή νεκροταφείου στο Νοσοκομείο, να μην τολμάνε να εκφράζονται δημόσια οι εργαζόμενοι, για να μην ενημερώνεται ο λαός της Ρόδου για τις αρνητικές εξελίξεις στο χώρο της δημόσιας υγείας και να παρουσιάζουν μια πλασματικά ιδανική εικόνα στον κόσμο.

Μήπως δεν είναι αλήθεια, ότι και αυτή η κυβέρνηση σε συνέχεια όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων και με την καθοδήγηση της ΕΕ, προχωράει ακάθεκτα την διάλυση της δημόσιας υγείας;

Ότι μετακυλίει το κόστος υγειονομικής περίθαλψης στους ασθενείς και μετατρέπει τα δημόσια νοσοκομεία σε επιχειρήσεις, που σκοπό τους θα έχουν το κέρδος είτε για τους εμπλεκόμενους ιδιώτες που θα στεγάζονται στο νοσοκομείο, είτε για το κράτος;

Αυτό δεν υλοποιείται με τον τελευταίο νόμο που ψήφισαν οι βουλευτές της ΝΔ στη Βουλή, με τις επί πληρωμή χειρουργικές επεμβάσεις, τα νόμιμα «φακελάκια»;

Αυτό δεν εφαρμόζεται με τα απογευματινά επί πληρωμή ιατρεία, που δεν κατήργησε ο ΣΥΡΙΖΑ ως κυβέρνηση συμπεριλαμβανομένων των κομμάτων Νέα Αριστερά, Πλεύση Ελευθερίας και Μέρα 25, που τότε βρίσκονταν όλοι τους κάτω από την ίδια στέγη;

Οι αντιδράσεις όμως των εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου δείχνουν ότι δεν θα τους περάσει έτσι εύκολα και ότι απέναντι στις επιδιώξεις τους θα βρούνε τους εργαζόμενους και τους ασθενείς ενωμένους. Άλλωστε αυτό έδειξαν όλες οι κινητοποιήσεις που έγιναν τα τελευταία χρόνια για το Νοσοκομείο και την Υγεία στη Ρόδο, οι οποίες όλο και αγκαλιάζονται από περισσότερο κόσμο και από περισσότερα εργατικά σωματεία, συλλόγους πασχόντων και άλλους συλλόγους, όπως συλλόγους γονέων διαφόρων σχολείων.

Η ΤΕ του ΚΚΕ της Ρόδου απαιτεί άμεσα από την Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου και τον Υπουργό Υγείας Άδ. Γεωργιάδη να πάρουν αμέσως πίσω την απόλυση του εργαζομένου και να πάψει άμεσα κάθε δίωξη.

Επίσης καλούμε όλο τον λαό της Ρόδου σε εγρήγορση. Η κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείου Ρόδου είναι οριακή!

Τα αιτήματα των εργαζομένων του Νοσοκομεία είναι πέρα για πέρα δίκαια όχι μόνο για τους ίδιους, αλλά για όλο το λαό της Ρόδου. Κάθε κινητοποίηση τους πρέπει να αγκαλιαστεί από όλο τον Ροδιακό λαό.

 

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση της Ένωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη

Γιάννης και Άννα. Τα δίδυμα αδέλφια από τη Ρόδο που πέτυχαν κορυφαία βαθμολογία πάνω από 19.300 μόρια στις Πανελλήνιες

Ο Γ. Κορωναίος ορκίζεται αύριο περιφερειακός σύμβουλος

Η ΣΑΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου – Ρόδος ανέδειξε τη γαστρονομική αξιοποίηση των ξενικών ειδών στην ΕΡΤ3

«Αντώνης Καμπουράκης: «Περήφανοι για την προσπάθεια των μαθητών μας στις Πανελλαδικές. Κανένα αποτέλεσμα δεν είναι το τέλος της διαδρομής »

Μήνυμα της Αντιδημάρχου Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης Σταματίας Γιαννέλη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων

Μ. Κόνσολας: Η λειψυδρία αφορά όλα τα νησιά και πρέπει να αποτελέσει κορυφαία προτεραιότητα

Κλειστές οι οδοί Πέλλας και Φιλίππων στις 26 και 27 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης