Πιστοί στο ραντεβού τους οι Βετεράνοι

Πιστοί στο ραντεβού τους οι Βετεράνοι

Πιστοί στο ραντεβού τους οι Βετεράνοι

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1847 ΦΟΡΕΣ

Πιστοί στο ετήσιο ραντεβού τους, οι Βετεράνοι Ρόδου και Διαγόρα, αγωνίστηκαν και πάλι στο καθιερωμένο ετήσιο φιλικό της Μεγάλης Παρασκευής που για μια ακόμα φορά πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Στάδιο «Διαγόρας».

Άπαντες είχαν την ευκαιρία να θυμηθούν τα παλιά και να ανταλλάξουν ευχές για το Πάσχα.

Για την ιστορία να αναφέρουμε πως, το παιχνίδι τελείωσε ισόπαλο χωρίς τέρματα (0 – 0), κάτι που περνάει βέβαια σε δεύτερη μοίρα, μιας και ο σκοπός αυτής της αναμέτρησης είναι άλλος.

Απόντας από την αναμέτρηση αυτόν τον χρόνο ήταν ο Μανώλης Κώτης, ο οποίος θέλησε να δώσει το παρακάτω μήνυμα:

«Δεν μπορούσα να είμαι παρών στη συνάντηση λόγω κάποιων προβλημάτων υγείας.

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλα τα παιδιά. Πάντα είναι στο μυαλό μου και πάντα τους σκέφτομαι με αγάπη».

Σημειώνεται, ότι το «παρών» έδωσε λιγοστός κόσμος (όπως πάντα) στις εξέδρες ενώ εντός αγωνιστικού χώρου, όσοι αγωνίστηκαν, το διασκέδασαν και ανανέωσαν το ραντεβού τους για του χρόνου στο ίδιο σημείο. 

Διαβάστε ακόμη

Από 5 έως 10 Ιουλίου θα γίνει φέτος ο ιστιοπλοϊκός αγώνας «Rodos Cup»

Ο Σπύρος Κασιμάτης πρώτη μεταγραφή του Αστέρα Παστίδας

Ios Futures: Ιστορικό ασημένιο μετάλλιο για Ντάλλα και Χατζηνικολάου

Ο Χρήστος Χωρίτης νέος προπονητής του Ορφέα

Τένις: Συνάντηση της Ειρήνης Μπεκιάρη, μέσω της Εθνικής, με τη Μαρία Σάκκαρη!

Η εικόνα και η βαθμολογία στο Εργασιακό Κύπελλο μπάσκετ

Στην κορυφή ο Ροδήλιος στην αντοχή του Πανελλήνιου ποδηλασίας στη Στυλίδα

Πέντε νέα μετάλλια για τα Δωδεκάνησα στο Πανελλήνιο ποδηλασίας στη Στυλίδα