Τα 2/3 των καταναλωτών δαπανούν το 90% του εισοδήματος για αγορά βασικών αγαθών

Τα 2/3 των καταναλωτών δαπανούν το 90% του εισοδήματος για αγορά βασικών αγαθών

Τα 2/3 των καταναλωτών δαπανούν το 90% του εισοδήματος για αγορά βασικών αγαθών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 687 ΦΟΡΕΣ

Η ακρίβεια βρέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 9ου Οικονομικού Φόρουμ Δελφών.

Συντονίζοντας τη συζήτηση ο Γιώργος Δουκίδης, καθηγητής Διοίκησης, Επιστήμης & Τεχνολογίας (στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), παρουσίασε στοιχεία που προκύπτουν από πρόσφατες μελέτες.

Όπως ανέφερε, τα 2/3 των καταναλωτών στην Ελλάδα δαπανούν το 90% του εισοδήματός τους για αγορά βασικών αγαθών, το 36% αισθάνεται ανασφάλεια, το 29% θυμό και το 20% φόβο.

Τέσσερις στους δέκα θεωρούν, ότι θα μειώσουν τις αγορές το επόμενο εξάμηνο. Τα 2/3 του εισοδήματος δαπανώνται σε λογαριασμούς, ενοίκια και φόρους.

Πλέον, τρεις στους τέσσερις αγοράζουν προϊόντα με κύριο κριτήριο το κόστος, οκτώ στους δέκα κυνηγούν τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ, πέντε στους δέκα αλλάζουν μάρκα προϊόντων από τα συνηθισμένα, τρεις στους τέσσερις αξιοποιούν το καλάθι του νοικοκυριού αλλά όμως οκτώ στους δέκα προτιμούν μείωση του ΦΠΑ, παρά το καλάθι του νοικοκυριού.

Διαβάστε ακόμη

Την Τήλο εξυμνεί η βρετανική Sun

Όταν ανοίγεις το ραδιόφωνο σε νησιά και ακούς... Τούρκικα

Καθαρίστηκε ο περίδρομος των τειχών

Καταγγελίες για το Μεταφορικό Ισοδύναμο

Τουρκικά ΜΜΕ: «Μετά από 4 χρόνια, ελληνικά και τουρκικά πολεμικά πλοία ξανά αντιμέτωπα στην Αν. Μεσόγειο»

Κλειστή συνάντηση για την αποτίμηση της πυρκαγιάς συγκαλεί ο δήμαρχος Κω

Συνάντηση με στελέχη τουριστικού οργανισμού

Αφιέρωμα στην Τήλο από το κρατικό κανάλι της Γαλλίας