ΠΑΕ Διαγόρας: Μπαίνουν λεφτά στα ταμεία

ΠΑΕ Διαγόρας: Μπαίνουν λεφτά στα ταμεία

ΠΑΕ Διαγόρας: Μπαίνουν λεφτά στα ταμεία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1111 ΦΟΡΕΣ

Σήμερα αναμένεται να πιστωθούν στα ταμεία των ΠΑΕ της Super League 2 τις 151.000 ευρώ που αντιστοιχούν σε ποσοστό από το στοίχημα.


Όπως έχουμε γράψει ξανά, αναμένεται να αποτελέσουν μια μεγάλη «ανάσα» για τους «κυανέρυθρους» ,όπως και για τις υπόλοιπες ομάδες της κατηγορίας προκειμένου ν’ μπορέσουν να αντιμετωπίσουν διάφορα τρέχοντα έξοδα.


Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν τη σημερινή ημερομηνία για την μεταφορά των χρημάτων. Υπενθυμίζουμε ότι η σχετική ΚΥΑ υπεγράφη στις 19 Ιανουαρίου.
Τα χρήματα αυτά (τα οποία είναι συνολικά 3 εκατομμύρια ευρώ) προκύπτουν από τη φορολογία των κερδών των παικτών τυχερών παιγνίων

. -Σε ότι έχει να κάνει με τα καθαρά αγωνιστικά ζητήματα, η προετοιμασία των παικτών συνεχίζεται κανονικά , ενόψει του κρίσιμου εντός έδρας αγώνα της Κυριακής με την Παναχαϊκή, όπου ο «γηραιός» θέλει φυσικά να προσθέσει στο ενεργητικό του άλλους τρεις βαθμούς, στην προσπάθεια που κάνει προκειμένου να αποφύγει τα play out.

Διαβάστε ακόμη

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection

Ο Μανώλης Κοντός επέτρεψε και ο Ηρακλής Λάρδου πάει για πρωτάθλημα!

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα