«Αγκάθι» η έλλειψη προσωπικού για τους επιχειρηματίες της Ρόδου

«Αγκάθι» η έλλειψη προσωπικού  για τους επιχειρηματίες της Ρόδου

«Αγκάθι» η έλλειψη προσωπικού για τους επιχειρηματίες της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3617 ΦΟΡΕΣ

Προβληματισμό προκαλεί η έλλειψη προσωπικού, κυρίως σερβιτόρων και μαγείρων, στους επαγγελματίες της εστίασης στη Ρόδο εν όψει της νέας τουριστικής σεζόν.

«Εξακολουθεί ν’ αποτελεί για τον κλάδο μας μεγάλο “αγκάθι” η έλλειψη προσωπικού», δηλώνει ο πρόεδρος του Σωματείου Εστιατόρων Ρόδου, κ. Γιάννης Κλούβας, αναφέροντας ότι πλέον είναι δύσκολη και η πρόσληψη εργαζόμενων από άλλες περιοχές της Ελλάδας καθώς στη Ρόδο δεν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια και σπίτια να τους φιλοξενήσουν.

Αναφερόμενος στην προετοιμασία των εστιατορίων της Ρόδου για τη νέα σεζόν, ο κ. Κλούβας δήλωσε, ότι οι περισσότεροι εστιάτορες θα λειτουργήσουν τα καταστήματά τους από τον Μάρτιο ενώ στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου έχουν ήδη ξεκινήσει να λειτουργούν καταστήματα λόγω των κρουαζιερόπλοιων που έρχονται στο νησί.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου