Δημοτικό Στάδιο «Διαγόρας»: Κλειστό θα παραμείνει μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου

Δημοτικό Στάδιο «Διαγόρας»: Κλειστό θα παραμείνει μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου

Δημοτικό Στάδιο «Διαγόρας»: Κλειστό θα παραμείνει μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1134 ΦΟΡΕΣ

Μέχρι τις 30 Νοεμβρίου αναμένεται να παραμείνει κλειστό το κεντρικό γήπεδο του Δημοτικού Σταδίου «Διαγόρας» της πόλης μας.

Είναι κάτι που ενημέρωσε κι επίσημα (εγγράφως) η εταιρεία που έχει αναλάβει την επανασπορά τον ΔΟΠΑΡ ο οποίος με τη σειρά του γνωστοποίησε και στην ΕΠΣ Δωδεκανήσου.

Το σχετικό έγγραφο κάνει λόγο για εργασίες μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου, λαμβάνοντας υπόψη και τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στο νησί μας την περίοδο αυτή.

Όλα δείχνουν λοιπόν, ότι το επόμενο εντός έδρας παιχνίδι του Διαγόρα (με την Καλλιθέα) το οποίο είναι προγραμματισμένο για τις 3 Δεκεμβρίου αναμένεται να γίνει κανονικά στη φυσική του έδρα.

Διαβάστε ακόμη

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς