Ανοιχτή σύσκεψη των κατοίκων της Νότιας Ρόδου για τα προβλήματα των πυρόπληκτων

Ανοιχτή σύσκεψη των κατοίκων της Νότιας Ρόδου για τα προβλήματα των πυρόπληκτων

Ανοιχτή σύσκεψη των κατοίκων της Νότιας Ρόδου για τα προβλήματα των πυρόπληκτων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2484 ΦΟΡΕΣ

Από την Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων Νότιας Ρόδου εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΤΙΣ 18:30 ΣΤΟ «ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ» ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΩΝ

Σχεδόν τέσσερεις μήνες πέρασαν μετά την πυρκαγιά του καλοκαιριού που έκαιγε επί 10 ημέρες και προκάλεσε τεράστιες καταστροφές στις περιουσίες μας, στην τοπική οικονομία και στο φυσικό περιβάλλον του τόπου μας. Ενώ όλες οι πληγές είναι ακόμα ανοικτές, ελάχιστα πράγματα έχουν γίνει από το κράτος, όσον αφορά τις αποζημιώσεις, την αντιπλημμυρική προστασία και την αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος.

Μετά τις κινητοποιήσεις μας, δόθηκαν επιτέλους κάποιες αποζημιώσεις και πληρώθηκαν οι αναστολές σε μέρος των πυρόπληκτων άνεργων εργαζόμενων των τουριστικών επιχειρήσεων.

Όμως ακόμα:

  • Εκατοντάδες άνεργοι εργαζόμενοι δεν έχουν πάρει την αναστολή.
  • Πολλοί κάτοικοι που κάηκαν τα σπίτια τους δεν έχουν λάβει ούτε ένα ευρώ αποζημίωση.
  • Πολλές τουριστικές επιχειρήσεις δεν έχουν λάβει την κρατική αρωγή, και έχει απορριφθεί η αποζημίωση για τα προϊόντα που χάλασαν.
  • Πολλοί πυρόπληκτοι δεν δικαιούνται καν συμπληρωματική δήλωση των ζημιών που υπέστησαν. Οι καταγραφές από τις κρατικές υπηρεσίες κράτησαν μόνο λίγες ημέρες και όποιος πρόλαβε!
  • Οι ετήσιες απαραίτητες αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις προχωρούν πολύ αργά. Ενώ τα αντιπλημμυρικά, αντιδιαβρωτικά έργα, όπως π.χ. προστασία από κατολισθήσεις στο Ασκληπιείο, βρίσκονται κυριολεκτικά στο μηδέν.
  • Στις λίγες περιοχές της Νότιας Ρόδου που έχει μείνει παρθένο δάσος (π.χ. Ίστριος, Λαχανιά), δεν έχουν ξεκινήσει τα μέτρα πυροπροστασίας, ούτε υπάρχει αντίστοιχο σχέδιο από το κράτος σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο.

Σήμερα που το κατεστραμμένο περιβάλλον αφήνεται στην τύχη του οι κρατικές υπηρεσίες δουλεύουν στον φουλ, για να «φυτρώσουν» φωτοβολταικά και ανεμογεννήτριες στις καμένες εκτάσεις, δηλαδή για νέα οικολογική ζημιά!

Για όλα τα παραπάνω προβλήματα έχουμε καταθέσει αναλυτικό υπόμνημα με συγκεκριμένα αιτήματα, στην κυβέρνηση, στην περιφέρεια και στον δήμο.

Για αυτά τα θέματα, καλούμε σε ανοικτή σύσκεψη τους κατοίκους της Νότιας Ρόδου, τους πυρόπληκτους των χωριών μας και κάθε φορέα της περιοχής : τους προέδρους και συμβούλους των τοπικών κοινοτήτων (εν ενεργεία και νέο εκλεγέντες), και όλους τους συλλόγους των χωριών.

Σκοπός της σύσκεψης είναι η να οργανωθούμε καλύτερα και να αποφασισθεί πρόγραμμα δράσης, κινητοποιήσεων, εκδηλώσεων και παρεμβάσεων για να αναδειχτούν δημόσια τα προβλήματα μας, ώστε να αυξηθεί η πίεση στην κυβέρνηση να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα μας.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΝΟΤΙΑΣ ΡΟΔΟΥ

 

Διαβάστε ακόμη

Γ. Νικητιάδης: «Κυβερνητικός εμπαιγμός με τον λαγοκέφαλο. Κινδυνεύει να μείνει στα χαρτιά το μέτρο στη Δωδεκάνησο και στο Ν. Αιγαίο»

Στο ακριτικό Αγαθονήσι η νέα ιατρική αποστολή της ΑΜΚΕ «ΓΑΛΗΝΟΣ»

Στη Ρόδο από σήμερα το πρώτο πυροσβεστικό πλωτό σκάφος – Τίθεται άμεσα σε επιχειρησιακή ετοιμότητα

Με όνειρα και προσδοκίες ολοκλήρωσαν τη διαδρομή τους οι απόφοιτοι του ΣΔΕ Ρόδου

Ρόδος: Θέματα που έχουν να κάνουν με το μέλλον της πόλης και του νησιού κυριάρχησαν στο δημοτικό συμβούλιο

Μάνος Κόνσολας: «Επιδότηση 5,33 ευρώ το κιλό για τους λαγοκέφαλους στα Δωδεκάνησα και fuel pass για το αλιευτικό πετρέλαιο»

Γιορτή Αποφοίτησης στην Αμαράντειο Σχολή

Στη Ρόδο ο Νίκος Ανδρουλάκης από τις 26 έως τις 28 Ιουνίου – Επισκέψεις στη λαϊκή αγορά και στη Μητρόπολη