Έσπασε και πάλι ο καταθλιπτικός αγωγός στο κέντρο της πόλης

Έσπασε και πάλι ο καταθλιπτικός αγωγός στο κέντρο της πόλης

Έσπασε και πάλι ο καταθλιπτικός αγωγός στο κέντρο της πόλης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 6670 ΦΟΡΕΣ

Στην καρδιά της πόλης της Ρόδου, επί της οδού Εθελοντών Δωδεκανησίων (Κάιρο Πάλας)  έσπασε για άλλη μια φορά τμήμα καταθλιπτικού αγωγού αποχέτευσης δημιουργώντας έτσι και ό,τι προβλήματα συνεπάγονται.

Για το γεγονός ενημερώθηκαν οι αρμόδιες υπηρεσίες που θα επιληφθούν του θέματος ώστε η αποκατάστασή του να γίνει το συντομότερο δυνατόν.

 

 

 

Διαβάστε ακόμη

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»

Νίκος Ανδρουλάκης από τη Ρόδο: «Η ακρίβεια είναι προϊόν πολιτικών επιλογών»