Για ν’ αλλάξει κάτι απαιτείται… γκρέμισμα και χτίσιμο από την αρχή…
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 941 ΦΟΡΕΣ
Έχοντας μπει στην τελική ευθεία για την έναρξη του πρωταθλήματος της Α’ Κατηγορίας αλλά και των «μικρών» Εθνικών κατηγοριών που το νησί μας θα έχει εκπροσώπηση, η προσδοκία όλων των –υγιώς σκεπτόμενων- φιλάθλων είναι αν θα δούμε κάτι καλύτερο τη φετινή χρονιά, από άποψη θεάματος, οργάνωσης και προόδου.
Οι πιο ρομαντικοί του χώρου (όσοι έχουν απομείνει ακόμα), περιμένουν με μεγάλη αδημονία τη φετινή χρονιά για να δουν κάτι καλύτερο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Χωρίς να θέλω να… μεταφέρω αρνητική ενέργεια, δεν βλέπω ν’ αλλάζει κάτι θεαματικά, κυρίως στις Εθνικές κατηγορίες. Και ένα από τα πιο χαρακτηριστικά
παραδείγματα, αποτελεί νομίζω η ιστορία με τα «στημένα» παιχνίδια στο πρωτάθλημα της Super League 2 η οποία έχει ανακοινωθεί ότι διερευνάται.
Αν κάτσει κάποιος να σκεφθεί για λίγο ότι σε λίγο θα μπούμε στη διαδικασία επίσημων αγώνων στη Super League 2 χωρίς να έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα σχετικά με το ποιες ομάδες εμπλέκονται και αν έχουν κάνει αξιόποινες πράξεις, τότε πολύ εύκολα μπορεί να βγάλει το συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται ν’ αλλάξει κάτι, προς το καλύτερο.
Άλλωστε όπως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές μέσα απ’ εδώ, για ν’ αλλάξει κάτι πρέπει να γίνουν… κοσμογονικές ανακατατάξεις. Να γκρεμιστεί δηλαδή όλο το οικοδόμημα και να κτιστεί από την αρχή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Μόνο τότε νομίζω θα μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι διαφορετικό. Κατά τ’ άλλα, να είχαμε να λέγαμε. Άλλη μια χρονιά θα προστεθεί στην ιστορία μέχρι και την επόμενη…
Δραγάτης Δημήτρης

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News