Παρόντες ξανά οι Βετεράνοι στον Αρχάγγελο, σε μία κίνηση για να σωθούν ζωές
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1380 ΦΟΡΕΣ
Στο γήπεδο Αρχαγγέλου πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο το απόγευμα ο φιλικός αγώνας βετεράνων του Άρη και Επιλέκτων από το νησί μας, παρουσία και προσκεκλημένων για καλό σκοπό.
Συγκεκριμένα οι Ανδρέας Μπονόβας, Μιχάλης Γεροθόδωρος, Νίκος Καρούλιας, Ιβάν Ρούσεφ, Παναγιώτης Κελεσίδης και Λάμπρος Γεωργιάδης βρέθηκαν στο νησί μας, ώστε να συνδράμουν, για να μπορέσουν με την κατάλληλη στήριξη οι κάτοικοι του Αρχαγγέλου να λάβουν την απαραίτητη εκπαίδευση και να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν τους απινιδωτές που βρίσκονται εκεί σε δημόσιους χώρους. Τα έσοδα, άλλωστε, διετέθηκαν, για τον σκοπό αυτό.

Η ποδοσφαιρική συνάντηση πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία των Βετεράνων του Άρη και της «Διαδρομής Ελπίδας», την οποία στήριξαν ο Κάλλιστος Διακογεωργίου και χορηγοί, ενώ διαιτητές ήταν οι Καλαθενός, Μιχαλάκης και Κατταβενός.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News