Διαμαρτύρονται οι κάτοικοι της Παλιάς Πόλης

Διαμαρτύρονται οι κάτοικοι της Παλιάς Πόλης

Διαμαρτύρονται οι κάτοικοι της Παλιάς Πόλης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3464 ΦΟΡΕΣ

Σε επιστολή της προς τους βουλευτές της Ν.Δωδεκανήσου και τοπικές κομματικές οργανώσεις, Δημοτικές Παρατάξεις Ρόδου και υποψήφιους δημάρχους, Περιφερειακές Παρατάξεις Ρόδου και υποψήφιους περιφερειάρχες, Σωματεία, Συλλόγους και συνδικαλιστικούς φορείς του δήμου Ρόδου, η Επιτροπή Μόνιμων Κατοίκων της Μεσαιωνικής Πόλης αναφέρει τα εξής:

«Αξιότιμοι Κύριοι και Κυρίες,
Ως Επιτροπή Μονίμων Κατοίκων της Μεσαιωνικής Πόλης στις 13 Ιουνίου ανακοινώσαμε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της Ρόδου τους προβληματισμούς μας για τη διαχρονική και συνεχιζόμενη χαοτική κατάσταση εντός των τειχών και τις έντονες ανησυχίες μας για τις προβλέψεις που περιλαμβάνονται στην Προγραμματική Σύμβαση Πολιτισμικής Ανάπτυξης που υπογράφηκε πρόσφατα από τον δήμο Ρόδου, το υπουργείο Πολιτισμού, την περιφέρεια Ν. Αιγαίου και τον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ).

Σας επισυνάπτουμε ξανά την ανακοίνωσή μας που εστιάζει αρχικά:
1. Στον έλεγχο της κυκλοφορίας εντός της Μεσαιωνικής Πόλης,

2. Στην ασάφεια που διατυπώνεται στην Προγραμματική Σύμβαση σχετικά με την Αναθεώρηση των Κανονιστικών Διατάξεων,

3. Στο πρόβλημα της στάθμευσης των μονίμων κατοίκων.

Στην ανακοίνωση επίσης αναφέρουμε, παρότι σύμφωνα με τους συμβαλλόμενους, η Προγραμματική Σύμβαση αφορά και στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των μονίμων κατοίκων, ως αναπόσπαστο κομμάτι του παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος της Μεσαιωνικής Πόλης. Δυστυχώς ουδέποτε κληθήκαμε να συμμετάσχουμε στην όποια διαβούλευση και στον σχεδιασμό αυτής.

Εμείς πιστεύουμε ότι ως μόνιμοι κάτοικοι, γνωρίζουμε πολύ καλά τα προβλήματα διαβίωσης στη Μεσαιωνική Πόλη, έχουμε να κάνουμε προτάσεις για την πραγματική αναβάθμιση της ποιότητας ζωής σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες μας, σύμφωνα με την αυτονόητη προστασία και αναβάθμιση του μνημειακού χώρου που ζούμε, σε συνάρτηση όσων δραστηριοποιούνται επαγγελματικά εντός του μνημείου και της συνολικής ευπρεπούς εικόνας που πρέπει να απολαμβάνουν και οι επισκέπτες.

Ζητήσαμε από τους συμβαλλόμενους και περιμένουμε να γίνει διαβούλευση, ώστε να αποφευχθούν λάθη και παραλείψεις αλλά και να εμπλουτιστεί ο σχεδιασμός και η εφαρμογή του.

Ζητάμε και από εσάς, να πάρετε θέση πάνω στους προβληματισμούς που βάζουμε με την ανακοίνωσή μας, όπως και τις θέσεις σας για συγκεκριμένα σημεία ή το σύνολο της Προγραμματικής Σύμβασης, ώστε να προκύψει ένας γόνιμος δημόσιος διάλογος και να ενημερωθεί καλύτερα όλος ο ροδιακός λαός γιατί είναι ένα ζήτημα που μας αφορά όλους».

Διαβάστε ακόμη

Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στο Πρωτοβάθμιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της 2ης ΔΥΠΕ

Ξενοδοχοϋπάλληλοι Ρόδου προς τους τουρίστες: «Η πραγματικότητά πίσω από την καρτ ποστάλ»!

Και επίσημα δήμαρχος Λειψών η Ευαγγελίστρια Λαουντού

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου