Οι Βετεράνοι έπαιξαν μπάλα στη Νίσυρο

Οι Βετεράνοι έπαιξαν μπάλα στη Νίσυρο

Οι Βετεράνοι έπαιξαν μπάλα στη Νίσυρο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1012 ΦΟΡΕΣ

Ένα όμορφο φιλικό παιχνίδι έδωσαν στη Νίσυρο οι Βετεράνοι Ρόδου και Διαγόρα. Αντιμετώπισαν τον τοπικό Πολυβώτη (παλαίμαχους), σε ένα εποικοδομητικό ταξίδι το οποίο είχε τις δικές του συγκινήσεις.

Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσαν, αναφέρουν χαρακτηριστικά τα ακόλουθα:
«Άλλο ένα ταξίδι στο όμορφο νησί της Νισύρου πραγματοποίησε ο σύλλογός μας, όπου αγωνίστηκε με τους παλαίμαχους του Πολυβώτη, σ' ένα γήπεδο με πολύ ωραία ατμόσφαιρα και φιλοξενία. Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τον δήμαρχο Νισύρου καθώς και τους βετεράνους του Πολυβώτη γι’ αυτό το όμορφο διήμερο.

Επίσης ευχαριστούμε την ακτοπλοϊκή εταιρεία BLUE STAR και την ΕΠΣΔ για τη διευκόλυνση που μας έκαναν και όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτό το ταξίδι».

Διαβάστε ακόμη

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς

Παραμένουν στον Ορφέα οι Θεόφιλος Τσικούρης και Μαρσέλ Μιρασί