Οι Βετεράνοι έπαιξαν μπάλα στη Νίσυρο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1012 ΦΟΡΕΣ
Ένα όμορφο φιλικό παιχνίδι έδωσαν στη Νίσυρο οι Βετεράνοι Ρόδου και Διαγόρα. Αντιμετώπισαν τον τοπικό Πολυβώτη (παλαίμαχους), σε ένα εποικοδομητικό ταξίδι το οποίο είχε τις δικές του συγκινήσεις.
Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσαν, αναφέρουν χαρακτηριστικά τα ακόλουθα:
«Άλλο ένα ταξίδι στο όμορφο νησί της Νισύρου πραγματοποίησε ο σύλλογός μας, όπου αγωνίστηκε με τους παλαίμαχους του Πολυβώτη, σ' ένα γήπεδο με πολύ ωραία ατμόσφαιρα και φιλοξενία. Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τον δήμαρχο Νισύρου καθώς και τους βετεράνους του Πολυβώτη γι’ αυτό το όμορφο διήμερο.
Επίσης ευχαριστούμε την ακτοπλοϊκή εταιρεία BLUE STAR και την ΕΠΣΔ για τη διευκόλυνση που μας έκαναν και όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτό το ταξίδι».


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News