Οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ στη Ρόδο προειδοποιούν: «Πάρτε μέτρα ασφαλείας πριν να είναι αργά»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2714 ΦΟΡΕΣ
Προανήγγειλαν κινητοποιήσεις μέσα στις επόμενες μέρες
Ανοιχτή επιστολή – εξώδικη πρόσκληση προς κάθε αρμόδιο προϊστάμενο της ΔΕΗ, αλλά και σε κάθε άλλον φορέα που εποπτεύει την ασφάλεια και τη νομιμότητα, των εργαζομένων στα εργοστάσια της ΔΕΗ στο νησί της Ρόδου, απέστειλαν εκ νέου οι εργαζόμενοι δια του προέδρου και του γενικού γραμματέα τους κ.κ. Μιχάλη Χαροκόπου και Αντώνη Στεργάκη αντίστοιχα, απαιτώντας έτσι τη λήψη μέτρων που θα θωρακίσει την ασφάλειά τους στη διάρκεια της εργασίας τους.
Οι εργαζόμενοι επικαλούνται συγκεκριμένες αναφορές που έχουν κοινοποιηθεί εδώ και πολλούς μήνες σε κάθε υπηρεσία και στέλεχος της ΔΕΗ τόσο σε κεντρικό όσο και σε τοπικό επίπεδο, μέσω των οποίων ζητούνταν η ενίσχυση με προσωπικό και η λήψη μέτρων ασφαλείας για τους εργαζόμενους, η οποία σήμερα παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα.
Μιλώντας στη «ΡΟΔΙΑΚΗ» ο πρόεδρος του Σωματείου κος Μιχάλης Χαροκόπος, επισήμανε ότι εδώ και καιρό το σωματείο τους έχει περιγράψει με κάθε ακρίβεια και σαφήνεια της ελλείψεις αυτές κι έχουν ζητήσει να καλυφθούν άμεσα, χωρίς ωστόσο να υπάρξει μέχρι σήμερα σχετική ανταπόκριση.
Ενόψει της τουριστικής σεζόν, μάλιστα, και της αντίστοιχης αύξησης που εκ των πραγμάτων θα καταγραφεί στη ζήτηση της ηλεκτρικής ενέργειας, τα θέματα ασφαλείας και οι ελλείψεις που θα παρουσιαστούν θα είναι ακόμα εντονότερες με αποτέλεσμα να πολλαπλασιάζονται οι σχετικοί κίνδυνοι.
Στην ανοιχτή επιστολή, αναφέρεται συγκεκριμένα:
«Κύριοι,
Θεωρούμε ότι είναι υποχρέωση όλων μας να διασφαλίσουμε την ασφάλεια του προσωπικού και την προοπτική ανάπτυξης της εταιρείας σε τοπικό επίπεδο.Οι ενέργειες όμως της Διοίκησης κινούνται προς την αντίθετη κατεύθυνση με αποτέλεσμα την απαξίωση της εταιρείας και των εργαζομένων που έχουν φτάσει στα όριά τους.
Για αυτό, το σωματείο μας, σας καλεί να προβείτε άμεσα στις πρέπουσες ενέργειες, ώστε να επιλυθούν τα προβλήματα που αφορούν τα μέλη μας.
Σε αντίθετη εξέλιξη, σας δηλώνουμε ότι θα προβούμε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για τη δυναμική διεκδίκηση των δίκαιων και ώριμων αιτημάτων μας με απεργιακά μέτρα μείωσης φορτίου από 15-05-2023 έως 30-05-2023.
Παραθέτουμε συνημμένα τις επιστολές που έχουμε αποστείλει σε όλους τους αρμόδιους φορείς προς διευθέτηση πλείστων θεμάτων που αντιμετωπίζει η επιχείρηση και το προσωπικό σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας. Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News