Άρεσε το τουρνουά Βετεράνων στ’ Αφάντου

Άρεσε το τουρνουά Βετεράνων στ’ Αφάντου

Άρεσε το τουρνουά Βετεράνων στ’ Αφάντου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 878 ΦΟΡΕΣ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες στο γήπεδο Αφάντου το διεθνές τουρνουά Βετεράνων που διοργάνωσε ο Σύλλογος Βετεράνων Ποδοσφαιριστών Αφάντου με τη συνδρομή και του δήμου της Ρόδου.

Εκτός από τους Βετεράνους των Αφάντου, πήραν μέρος η GIL VICENTE BARCELOS από την Πορτογαλία, η JASBERENYI από την Ουγγαρία και η NK TABOR από τη Σλοβενία. Έγιναν τέσσερα παιχνίδια 50λεπτης διάρκειας το καθένα μέχρι και το απόγευμα του Σαββάτου.

Παίχτηκε ωραίο ποδόσφαιρο με αρκετούς από τους Βετεράνους που συμμετείχαν να δείχνουν σε εξαιρετική κατάσταση ακόμα προσφέροντας ωραίο θέαμα σε όσους ήταν στο γήπεδο.

Η «Αθλητική Ροδιακή» δημοσιεύει ορισμένες φωτογραφίες προκειμένου να πάρετε και εσείς μια γεύση.

-Τα παιχνίδια διαιτήτευσαν οι Κατερίνα Χονδρού, Κατερίνα Χριστοδούλου, Μαρία Αναστασοπούλου, Μαρία Μίγκλη, Θανάσης Ντόκος, Κώστας Καραγκιόζης και Δημήτρης Δραγάτης.

Εκ μέρους του Συνδέσμου Διαιτητών ήταν εκεί ο Μιχάλης Καλαθενός, ο οποίος βοήθησε και στην οργάνωση του τουρνουά.

Διαβάστε ακόμη

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς

Παραμένουν στον Ορφέα οι Θεόφιλος Τσικούρης και Μαρσέλ Μιρασί