Άρεσε το τουρνουά Βετεράνων στ’ Αφάντου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 878 ΦΟΡΕΣ
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες στο γήπεδο Αφάντου το διεθνές τουρνουά Βετεράνων που διοργάνωσε ο Σύλλογος Βετεράνων Ποδοσφαιριστών Αφάντου με τη συνδρομή και του δήμου της Ρόδου.
Εκτός από τους Βετεράνους των Αφάντου, πήραν μέρος η GIL VICENTE BARCELOS από την Πορτογαλία, η JASBERENYI από την Ουγγαρία και η NK TABOR από τη Σλοβενία. Έγιναν τέσσερα παιχνίδια 50λεπτης διάρκειας το καθένα μέχρι και το απόγευμα του Σαββάτου.
Παίχτηκε ωραίο ποδόσφαιρο με αρκετούς από τους Βετεράνους που συμμετείχαν να δείχνουν σε εξαιρετική κατάσταση ακόμα προσφέροντας ωραίο θέαμα σε όσους ήταν στο γήπεδο.

Η «Αθλητική Ροδιακή» δημοσιεύει ορισμένες φωτογραφίες προκειμένου να πάρετε και εσείς μια γεύση.
-Τα παιχνίδια διαιτήτευσαν οι Κατερίνα Χονδρού, Κατερίνα Χριστοδούλου, Μαρία Αναστασοπούλου, Μαρία Μίγκλη, Θανάσης Ντόκος, Κώστας Καραγκιόζης και Δημήτρης Δραγάτης.
Εκ μέρους του Συνδέσμου Διαιτητών ήταν εκεί ο Μιχάλης Καλαθενός, ο οποίος βοήθησε και στην οργάνωση του τουρνουά.


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News