Β. Παπαοικονόμου: Ως home port θα λειτουργήσει το λιμάνι της Ρόδου τον Μάιο για μία εταιρεία

Β. Παπαοικονόμου: Ως home port θα λειτουργήσει το λιμάνι της Ρόδου  τον Μάιο για μία εταιρεία

Β. Παπαοικονόμου: Ως home port θα λειτουργήσει το λιμάνι της Ρόδου τον Μάιο για μία εταιρεία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 894 ΦΟΡΕΣ

Ως home port θα λειτουργήσει ξανά φέτος μετά από χρόνια το τουριστικό λιμάνι της Ρόδου για μια εταιρεία κρουαζιέρας.

Αυτό δήλωσε σήμερα στον “Sky Rodos” ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου κ. Βασίλης Παπαοικονόμου.

«Για φέτος πρώτη φορά θα λειτουργήσει το λιμάνι για 100 επιβάτες της εταιρείας Silver Sea και έπεται η συνέχεια», δήλωσε ο κ. Παπαοικονόμου.

Σημαντικό είναι, όπως τόνισε, ότι για φέτος έχουν προγραμματιστεί 423 κατάπλοι κρουαζιεροπλοίων έναντι 381 πέρσι.

Το σημαντικό είναι πως και περισσότερους κατάπλους θα έχουμε και μεγαλύτερες πληρότητες στα κρουαζιερόπλοια, είπε ο κ. Παπαοικονόμου

«Οι προοπτικές είναι πάρα πολύ καλές. Φέτος θα έχουμε 423 προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων. Επίσης, μέχρι το τέλος Μαρτίου θα έχουμε 21 κατάπλους. Μήνα με τον μήνα η κίνηση ανεβαίνει», δήλωσε ο κ. Παπαοικονόμου.

Σε ερώτηση αν είναι καλύτερη η φετινή σεζόν ο κ. Παπαοικονόμου δήλωσε: «Το 2022 είχαμε 381 κατάπλους κρουζιεροπλοίων. Φέτος θα έχουμε περισσότερους κατάπλους και αυξημένες πληρότητες. Οι πληροφορίες δείχνουν πως οι πληρότητες στα κρουαζιερόπλοια που θα έρχονται στη Ρόδο θα είναι στο 80, 90 και στο 100%».

Σε ό,τι αφορά την κίνηση των πλοίων ο κ. Παπαοικονόμου είπε πως είναι κρουαζιέρες που πιάνουν Τουρκία, Ισραήλ και Ελλάδα.

«Για φέτος πρώτη φορά θα λειτουργήσει το λιμάνι ως home port για 100 επιβάτες της εταιρείας Silver Sea τον Μάιο. Mπορεί να γίνει αυτό και άλλη μια φορά», είπε ο κ. Παπαοικονόμου που μίλησε και για τον εθελοντικό καθαρισμό σήμερα στην περιοχή των Κολυμπίων σε συνεργασία με τους ξενοδόχους και τους καταστηματάρχες της περιοχής.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!