Ελευθερία Οίκουτα: Το νερό είναι και πρέπει να παραμείνει δημόσιο αγαθό

Ελευθερία Οίκουτα: Το νερό είναι και πρέπει να παραμείνει δημόσιο αγαθό

Ελευθερία Οίκουτα: Το νερό είναι και πρέπει να παραμείνει δημόσιο αγαθό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 593 ΦΟΡΕΣ

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Ελευθερία Οικουτα, υποψήφια βουλευτής Δωδεκανήσου με το ΠΑΣΟΚ σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του νερού, αναφέρει τα εξής:

Πάγια διαχρονική θέση του ΠΑΣΟΚ- κινάλ είναι πως το νερό είναι και πρέπει να παραμείνει δημόσιο αγαθό και η ύδρευση υπηρεσία κοινής ωφέλειας.

Κάθετη καταψήφιση του νομοσχεδίου που ανοίγει το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση του νερού.Το ζητούμενο είναι η σωστή τιμολόγηση του νερού από μια ενιαία δημόσια αρχή που θα ελέγχει, θα αξιολογεί και θα τιμολογεί τις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης και λυμάτων, λειτουργώντας σύμφωνα με το Σύνταγμα, την Οδηγία 2000/60 και τις αποφάσεις του ΣτΕ και όχι από κάποιον ρυθμιστή ή ιδιώτη.

Είμαστε δίπλα στην ΔΕΥΑΡ.

 

Διαβάστε ακόμη

Κ. Χατζηδάκης: Η Νέα Δημοκρατία συνδυάζει το αίτημα της σταθερότητας με την εθνική ανανέωση

Κυρ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα θωρακίζεται απέναντι στις κυβερνοαπειλές

Ράπισμα του Βασίλη Α. Υψηλάντη κατά των μεθοδεύσεων της Τουρκίας για τη «Γαλάζια Πατρίδα» και την Κύπρο στο Συμβούλιο της Ευρώπης

Μ. Κόνσολας: «Χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την ανανέωση του στόλου της ακτοπλοΐας και τη μείωση του λειτουργικού κόστος των πλοίων για να υπάρχουν προσιτές τιμές στα εισιτήρια»

Ανάσα για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη: Αναδρομική ελάφρυνση και καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου με νομοθετική ρύθμιση

Β. Κικίλιας: «Έχουμε έναν πραγματικό αντίπαλο: τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας»

Χουρδάκης: Στη Βουλή οι καταγγελίες για τουρκικά αλιευτικά σε ελληνικά χωρικά ύδατα

Θετική η υπουργός Παιδείας στην πρόταση του Μάνου Κόνσολα για τη διάθεση στα Δωδεκάνησα νέων λεωφορείων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων