Δραματική η έλλειψη προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ

Δραματική η έλλειψη προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ

Δραματική η έλλειψη προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 625 ΦΟΡΕΣ

Δραματική είναι πλέον η κατάσταση με την έλλειψη προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ. Εκτός του ότι τα δικά της συνεργεία που βγαίνουν έξω, σε όλη την επικράτεια του νησιού, πασχίζουν να ανταποκριθούν σε βλάβες, μικρές ή μεγαλύτερες, ενδεικτική του μεγέθους του προβλήματος είναι και η απόφαση που ελήφθη στην προχθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της.


Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, αποφασίστηκε η ανάθεση σε ιδιώτες της διεκπεραίωσης της μισθοδοσίας αφού το ομώνυμο γραφείο στερείται... προσωπικού!


Εδώ και αρκετό καιρό οι διοικούντες «φωνάζουν» ότι η έλλειψη προσωπικού αποτελεί μείζον θέμα για την επιχείρηση, ειδικά σε μία περίοδο που σχεδιάζει την εκτέλεση μεγάλων έργων και εκσυγχρονίζεται.
Και, όπως δείχνουν όλα, το θέμα αυτό θα μας απασχολήσει περισσότερο και εντονότερα στο μέλλον...
Κυρ. Π

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου